جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
احمد احمدی | hamid3022
۰۸:۲۸:۵۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

#انرژی صیدی: به دنبال ورود شرکت هایی مثل شرکت ملی نفت ایران و شرکت گاز به بورس هستیم رییس سازمان بورس در ایین نواختن زنگ معاملات بورس«ویژه فصل تابستان»: 🔸تشویق شرکت های بزرگ برای ورود به بورس را دنبال می کنیم که امیدواریم ورود شرکت هایی مثل شرکت ملی نفت ایران و شرکت گاز به بورس با تشویق دولت محقق شود. 🔸عزم جدی داریم که اجرای دستورالعمل سهام عدالت را در تابستان نهایی بکنیم. سهم انرژی با این خبر رییس سازمان بورس پرواز خواهد کرد و به سقف سال 99 یعنی بالای 40 هزار تومان خواهد رسید 😉

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار