پکرمان اخه فروشنده گرامی بنا فرمایش سردار یه خورده فکر کن… چرا حقوقی هر روز داره خرید میزنه به خورده فکر کن
-
وبملت الان وقت خرید نیست اصلاح تا 120 و 110 تومن داریم
-
موج اقای ایروانی در مورد نارنج اهرم نظری ندارین؟
-
وبملت بورس همین سودت برداشتی بری برد کردی اگر موندی و نگاه کردی هر چی سود کردی میدی یه چیزی هم روش کار به تبلیغات اینجا نداشته باش 99 درصد اساتید اینجا سهام دار نیستن
-
گلدا فارس هم برگشت زد شپنا حجم سنگینی در سقف خورد کلیت بازار رفت برای اصلاح اما از نظر من عمق اصلاح زیاد نخواهد بود. از نظر من برگشت شاخص نهایتا محدوده 4850_4800
-
علی اکبری
#وپسا وپسا جای نوسانگیری نیست مراقب باشید
-
30min
فملی دیگه داره ر ی دینگ میکنه
-
بولتن اقتصاد
📊 عملکرد صندوق بخشی خودرویی «اتواگاه» 👆 در تصویر بالا، مقایسه بازدهی یک ماهه (منتهی به 30 خرداد) صندوق «اتواگاه» با شاخص صنعت خودرو و میانگین سایر صندوق های بخشی خودرویی را مشاهده می کنید. ▫️ صندوق اتواگاه در بازه زمانی یک ماهه، با ثبت بازدهی 32/02 درصدی، موفق شده است عملکرد بهتری نسبت به شاخص صنعت خودرو (26/83%) و همچنین میانگین بازدهی سایر صندوق های خودرویی (30/24%) به ثبت برساند. ▫️ درحالی که میانگین حباب صندوق های بخشی خودرویی 2/91% است، حباب صندوق اتواگاه درحال حاضر نزدیک به صفر (0/05%) معامله می شود. ▫️ صندوق اتواگاه با چیدمان هوشمندانه سبد خود (تمرکز بر نمادهای پیشرو مثل خودرو و خساپا)، این امکان را فراهم کرده تا سرمایه گذاران بدون نیاز به تحلیل مستقیم، از فرصت های رشد صنعت خودرو بهره مند شوند. 🔗 **سرمایه گذاری از طریق اساتریدر** 🔗 **سرمایه گذاری مستقیم در صندوق اتواگاه** ➖➖➖➖➖ @agahcom https://mobile.agah.com/auth/instrument/IRT1AUGA0001 https://my.agah.com/investment/funds/14011928506_B02
-
پایا سرمایه اکسیر
✅ روند مثبت در نماد #سفاسی 👆 تحلیل نماد @exir_ise
-
Salar
قچار به خدا این سهم میل به صف خرید داره ولی به زور دارن میارن صف فروش!!!!!!
-
عیار مراقب معرفی های اینجا باشید یک سهم ازشون خریدم مبلغ کم ثمسکن بعد 10روز سود که نداده 14٫5درصد ضرر داده خوبه فقط 4میلیون خریدم