شپنا صادرات نفت و پتروشیمی معاف شد
-
Omid
تپکو کم کم داره اماده میشه
-
وبملت بعضی ها جوری رو سهم تعصب دارند که انگار باهاش ازدواج کردند. ..
-
مهدی دردانه فلاح
پالایش این اختلاف ناو در این حد تخلفه وظیفه بازارگردان پس چیه ؟!؟ خب اینا رو چرا پیگیری نمیکنین ؟!؟
-
هیرمان ا
عیار امروز کسی نمیاد از وبملت و فملی گ.ز گ.ز کنه
-
Zcatiz Zcatiz
شستان هر وقت دوست داشتی بخر
-
فملی انشالله بر میگرده و یه عده را جا میزاره
-
فاذر وارد بورس ایران شدن اشتباه محض .خیری نیست سود نیست .فقط ضرر .از بین رفتن سرمایه .بعد چند سال تورم .قیمت سهام 10 سال با امروز فاصله داره
-
الومینا سلام خدمت تمام عزیزان بهترین استراتژی در روزهای منفی خاموش کردن سیستم است این من چندین سال استفاده میکنم پرسود و سلامت باشید
-
ثنوسا با شاخص مثبت منفی، با شاخص منفی منفی ،تو هر شرایطی منفی اونم صف فروش ،سهم بد به این میگن
-
امیر محمدی
سمگا فعلا خرید جدید نداشته باشید بزارید بعد تثبیت بالای 320 یا اصلاح سمت 270 الی 280