پترول سهمو ارزان نفروشید ،،،در بین هلدینگهای پتروشیمی هیچکدام شرایط رشد جذابی مثل پترول ندارند…مارکت بسیار کوچک نسبت به هم گروهی ها و گزارشات عالی و سودسازی مستمر کار صعود را بسیار راحت کرده… سهامدار بمانید .. تا الان 9000 میلیارد تومن سود شناسایی کرده پترول و p/e بزودی میره زیر 3 در گزارش بعد
-
وپارس 99 در حال تکرار؟ سرمایه سوزی ملت شروع شد موقعی که همه سهام مثبت بودن شاخص 120 هزارتا مثبت میخورد الان که کلیت بازار منفی هست شاخص 50 هزارتا منفی میخوره!!!
-
محسن
خودرو ما فقط بابد دعا کنیم فملی و وبملت مثبت باشن، کوچکترین منفی تو اون سهم ها برابر صف فررش خودرو…
-
شتران شتران باید راهش رو جدا کند…شده دهن بین شپنا و شبندر . باید مسیر خودش رو انتخاب کنه ..پی به ای پایین و گزارشات خوب محرک عالی سهم هست
-
سروش قربانی
شپدیس بجای ابشاری فروختن می تونستن بلوکی بفروشند تابلو رو نابود نکنند. ناظر هم که هیچ
-
سفاسی +++
-
ali ali
زماهان اگه 17ماه پیش یک میلیارد تومان سهم زماهان می خریدید الان حدود 220میلیون میشد 780میلیون ضرر
-
biniaz
خودرو دوستان سهام خودرو اصلا رشد کرده اینقدر منفی میخوره این چه مسلکی واقعا نمیدونم ؟؟؟؟؟
-
وبملت بانک ملت و بانک ملی اولین صندوقهای درامد ثابت ارزی راوارد بازار میکنند موافقت اصولی دو صندوق درامد ثابت ارزی صادر شد
-
بیژن دانش
فالوم یادمان باشد 41% از کل سهام فمراد از نماد فالوم هست . فمراد پس از تجدید ارزیابی و باز شدن , هر روز و حتی در بازار سراسر قرمز پوش با صف بیش از پنجاه میلیونی خرید هست. و امروز بازارگردان فالوم با چیدن طرف تقاضا با درخواست بالا , نشان می دهد قصد حرکت و رشد پیوسته را دارد. بجای فروش من اضافه کردم
-
فراهانی
#شتران امروز میتونه نوسان خوبی بده 😅