اهرم مواظب مبلغین اپشن باشید.فقط در راستای پرتفوی خودشون تشویق به انجام میکنن.اپشن یعنی طمع و فنا
-
سهیل فردی
فزر خارج شدی خب اینجا چیکار میکنی بدو برو همون سهم یا صندوقی که وارد شدی زیرش پست بزار
-
ایچیموکو با شهرزاد
همین خودرو با این شاخص باید سقف تاریخی میبود ولی نگاش کن ی کاسب روش افتاده یعنی تا نون بده بکسی صد بار از نظر روانی نابود کرده این و خیلی از سهم های دیگه جز گروه پالایش و یخورده بانکی و صندوق هادر رشدها گروه های دیگه عقب نیستن اصلا رشدی نمیکنن ک
-
حافرین انگار یک ترس عجیبی از مقاومت داره نرسیده بهش برمیگرده
-
وبملت بفروش که حقوقی خوب میخره کاش اونایی که میفروشن دیگه نیان سراغ این سهم :)
-
شبندر شپنا صف خریده این هنوز منفی میزنه ای بابا
-
Office 607
اهم معاملات بورس کالا #تالار_صنعتی مورخ 1405/03/31 (روز کاری قبل) 📌#کگل در گزارش اردیبهشت ماه گندله سنگ اهن را به نرخ 112,524,075 ریال به ازا هر تن فروخته. 📌#فصبا در گزارش اردیبهشت ماه بریکت اهن اسفنجی را به نرخ 252,007,211 ریال به ازا هر تن فروخته. @Office607 l 1405/04/01
-
شپلی اصلاحیه کدال شد… منتظرباگشایی هستیم
-
سدبیر اون یک میلیون سهمی که دیروز حقوقی خرید کجا میخاد بفروشه
-
حافرین واقعا یه چیز سواله؟ تو بازار بورس یه سری افراد هستن چه حقیقی وچه حقوقی یه سهم شرایط خوبی داشته باشه اصلا به کسی اجازه خرید نمی دن و خودشون خرید میزنن سریع میلیاردی!!! ینی اونا نمی فهمن که حافرین سهم خوبیه و همین جوری وله
-
عرضه اولیه(ipo)
✅#ورود_به_لیست_درصدی_ها 📅 31 خرداد 1405 #D1405_03_31 #باران/#تاپکیش/#حپارسا/#خاور/#خبازرس/#ختوقا/#خدیزل/#زمگسا/#سصوفی/#سپید/#شمس/#شهر/#غاذر/#غانیزان/#غزر/#غسالم/#لپیام/#نطرین/#نوین/#ومهان/#کسعدی/#کپشیر