الومتک (#فالوم) گزارش #فعالیت_ماهانه (#اردیبهشت_1405) دوره 1 ماهه منتهی به 1405/02/31(اصلاحیه) سال مالی منتهی به: 1405/06/31 @NoavaranAmin ⭕️کاهش (15.26) درصدی فروش اردیبهشت 1405 در مقایسه با ماه گذشته ⭕️کاهش (16.82) درصدی فروش اردیبهشت 1405 در مقایسه با اردیبهشت 1404 ✅رشد 33.26 درصدی فروش 8 ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تحلیل بیشتر در: @NoavaranCodal
-
آوای آگاه
#زنگ_معاملات 📌 به گزارش اوای اگاه، ایین اعطای موافق اصولی صندوق های ارزی به بازار سرمایه با درامد ثابت ارزی در محل سازمان بورس انجام شد و بانک ملت و بانک ملی اولین صندوق ها را وارد بازار می کنند. ava.agah.com @Agahmoshaver
-
عباس مسعودی
غالبر امیدوارم امروز ناامیدمون نکنه
-
ETF Plus صندوق اهرمی/طلا
✅ اپدیت: صندوق های شاخصی با بهترین بازارگردانی؟ 🟩 رتبه بندی نقدشونده ترین صندوق های سهامیِ شاخصی بر پایه میانگین سه ماهه درصد حباب 🟩باکیفیت ترین بازارگردانی رو در صندوق فیروزه شاهد هستیم؛ 🟩فیروزه همچنین در ردیف نقدشونده ترین صندوق های سهامی مارکت هم قرار می گیره؛ 1405/04/01 ➗➗➗➗ ✅ @ETFPlus
-
yousefdehghani
به نظرم بیانه دیشب، سیگنال وبصادر بود. مسیولیتش با خودتون در صورت رفع محدویت ها بانکی صادرات نفت ، بیشترین منفت را وبصادر می برد. در ضمن وبصادر سهامدار عمده پالایشی ها است. در تکینکال کف است . p/eگذشته نگر زیر زیر 4و ایند نگر اگر شرایط بالا محقق شود ، رویایی است. #وبصادر
-
پالایش صورت های مالی تصویب شده پس بدون دامنه باز میشه
-
Yousef۴۰۴pour
#شلرد عالی میشه که بیا و ببین
-
علی
#خساپا 7. سال. سرمایه های. مردم در بورس. رشد نکرده است. و در کنارش قیمت. تمام کالاها بین 30. تا بیش از 100. برابر رشد کرده است. اسم این کار چیست. بورس دستوری. به اقتصاد. و سرمایه ها در بورس اسیب زده و می زند. به ارزش پول سهامدار. بی ارزش کردن. سرمایه های سهامداران. حاصلش شده رشد تورم. و رشد دلالی. رشد. فقر. و رشد فقر. و…امروز سهام خوب شرکتهای بزرگ تولیدی. و ارز اور. می بایست به اندازه رشد دارایی هایشان. و ارزش ذاتی شرکت. و سود دهی و…بین 30 تا بیش از 100 برابر. رشد کنند. مثل. سهام شرکت. سایپا. و ایران خودرو. و. اخابر. و. خکاوه. و. شسینا. و. خاور. و خدیزل. و. پالایشگاه نفت تهران. و…
-
فاراک با خبرهای توافق.احتمالا مثبت بازبشه بره صف خرید
-
Soghrat Aflatoni
وبملت تحریم های نفتی و الایشی برداشته شده .شبندر وشپنا وشتران رو تو لیست داشته باشید.سهام ملت رو هم نفروشید تا بعد مجمع .انگار روزگار خوش یه سر اومده ایران.
-
شفارس صف خرید هست امروز شک نکنید