جزئیات خبر | تلگرام
بازگشت به خانه
احسان اصفهانی(تابلوبازی) | tablobaziii
۰۷:۱۳:۵۱ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

📍پولبک و بازگشت قوی تر📍 🔸منفی های احتمالی دوشنبه و سه شنبه را می توان پولبک به سطح 5 تا 5.100 میلیون واحد شاخص کل تلقی کرد و خیلی بنظرم بازار ترسی ندارد. 🔸شایعه افزایش نرخ بهره، اخبار متناقض از مذاکرات و… همه و همه بهانه ای برای افرادی است که تحمل سود زیاد و بزرگ را ندارند و به محض اینکه سود 40 یا 50 درصدی در برخی از سهام دیدند از ترس از بین رفتن سودشان فروشنده شدند. 🔸من به بازی بالای 200 درصدی در بسیاری از سهام بنیادی برای سهام بنیادی اعتقاد دارم و از انجا که خیلی اهل بالاشو دادم پایینشو خریدم نیستم از سهام خودم چیزی نفروختم (علی رغم اینکه به دوستان کانال ویژه تذکر دادم که عرضه ها زیاده و در پادکست های شنبه یکشنبه از اصلاح احتمالی بازار گفتم). 🔸در ادامه هم معتقدم بازار خیلی جا برای اصلاح ندارد و این حجم های سنگین و ارزش معاملات 50 همتی بر فراز شاخص پنج میلیون واحدی باعث می شود ما دیگر به زیر پنج میلیون واحد نرویم پس به جای اینکه خودمان را درگیر اخبار مذاکرات و نرخ بهره و… بکنیم بنظرم بهتر است از شکار سهام خوب و بنیادی در این روزها برای رالی صعودی بعدی غافل نشویم… ✍احسان اصفهانی https://t.me/tablobaziii

فالورها 29614
تاثیر (Imp) 3075.0
بازدید 3075
تعامل (Eng) 21.0
لیست اخبار