سینرژی با اخبار بسیار مثبت تفاهمات نرژی و عیار امروز هم منفی شدید می خورن تاکید کردم بفروشید مالک اتیه بخرید
-
صندوق های طلای بورس ایران
#طلا داخلی حمایت میدلاین کانال 15.400 #طلا #عیار #صندوق_طلا👇 https://t.me/+bHOklXFcpZ00ZmIx
-
ذوب بریم برا صف خرید
-
صندوق های طلای بورس ایران
#XAUUSD #طلا ❤️ این هفته هم انس جهانی رو صعودی میبینم و این میتونه یک نشونه از مثبت بودن روند مذاکرات باشه روی سطوح مشخص شده واکنش خواهیم داشت مخصوصا اولین برخورد تارگت بالا همچنان فعال ✅ #طلا #عیار #صندوق_طلا👇 https://t.me/+bHOklXFcpZ00ZmIx
-
اهرم شپنا دست نیافتنی شد… همونحور که گفته بودم 4500 خروج زدم و دیروز با 20 درصد سرمایه ورود زدم… امروزم راه نمیده ولی اگه داد ده درصد دیگه اضافه میکنم این بازار محکوم به رشده
-
فسازان کی باز میشه ؟ دوستان کسی اطلاع داره
-
عدنان جعاوله
فزر از اخرین تحلیل بنده استفاده کنید . در قسمت تحلیل ها .
-
مبنا تحلیل
#حسیر به روایت تصویر تمام مقاومتها شکسته شد ( خط سبز و فلش های کوچک قرمز ) و در حال پولبک به مقاومتهای شکسته شده واقعا اگه صبر و تحمل دو روز منفی رو ندارید همین ابتدای کار خارج بشین 05/04/01
-
علی
#شبندر ارزش و قیمت. این سهم. در کف کف می بایست. یک پنجم. قیمت. و ارزش یک دلار. باشد. تقریبا. 40 هزار تومان. نه 4 هزار تا یک تومانی. و…7 ساله بورس منفی. و بی ارزش شده است. با رشد تورم
-
setare vsetare
خودرو انشالله امروز صف سنگین ببند فردا صف خرید سنگین ببندد بریم برای شنبه صف خرید سنگین خبرا ها خوب ادامه دار باشه
-
امیر علی
شپدیس امروز