جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
وپسا | samyarvapsa
۰۱:۰۱:۲۵ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

#وپسا ونکی گفته جابجایی هزینه ی زیادی برای ما داره که سعی میکنیم هزینه جابجایی رو در قرارداد ها به عهده طرف قرارداد بزاریم و گاهی خودمان پرداخت میکنیم خب با این هزینه زیاد جابجایی 800 تن(بکارگیری 64 کمر شکن و کامیون و هزینه چند میلیاردی برای جابجایی)چرا باید برای یک قرارداد 2 ماهه بره فولاد اونم درست یک هفته قبل جنگ و هنوز هم جرثقیل 800 تن توی فولاد هست،پس با توجه به خسارات جنگ 40 روزه به فولاد مبارکه 800 تن ماه های زیادی اونجا مشغول بکار خواهد بود و همین قرارداد خودس باید افشای الف بزنه،خب ما ک چیزی ندیدیم، 450 تن همچنین 300 تن همچنین و مابقی جرثقیل ها هم باید قراردادهای طولانی منعقد کرده باشند اقای وپسا اقای شرکت بسه پنهان کاری و عدد سازی و گزارش سازی و…،شفاف باش با سهامدارت،وگرنه مجمع دردسر برات درست میشه و شاکی پیدا کردی و پیگیر مراحل قانونی خواهد بود چه از سازمان چه دادگاه خوددانی،ما ده بار هشدار دادیم و شما گوش ندادی فردا دیدی مجمع بالای 20 درصد سهم شرکتت رو رو کردیم نگی ای وای ای وای،چها با جان خود کردم…

لیست اخبار