👈در مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور: 🔘«صبانور» 630 ریال سود تقسیم کرد 🔘رکورد های تاریخی صبانور در سال 1404 https://felezatkhavarmianeh.ir/fa/news/398532 ☑️ @me_metals
-
N Ra
وپاسار وپاسار سهامی عام یعنی چی ؟
-
m.s
#بهپاک
-
سمگا سهم سمگا تون رو از دست تون بیرون نیارند این مثبت منفی کردن ها واسه پیاده کردن نوسانگیرها هست ، سمگا بهترین گزارش عملکرد رو طی چند سال اخیر ارایه داده
-
فاطمه
#پترول
-
Milad
#کیسون پول فوق هوشمند با میانگین بالا 140تومان بیش از 400میلیارد تومان در چند روز اخیر درگیر کرده است تابلو معاملات امروز هم👇👇 ⭕️حجم مشکوک ⭕️افزایش چشمگیر حجم معاملات ⭕️پول هوشمند ⭕️تیک صعودی
-
اقتصاد کرمان
🔹«وسکرمان» سهامداران را به مجمع فراخواند 🔹اگهی دعوت به مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده (حضوری و الکترونیکی) سرمایه گذاری سهام عدالت کرمان 🔹زمان و محل برگزاری مجمع عمومی : از کلیه سهامداران ، وکیل یا قایم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت می گردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت 09:00 روز شنبه مورخ 1405/04/13 در استان کرمان ،شهر کرمان به ادرس خیابان پاسداران ، اداره اموزش و پرورش ناحیه 2 استان کرمان، سالن شهید مهدوی برگزار میگردد حضور به هم رسانند. پخش انلاین مجمع مذکور از ادرس https://dima.csdiran.ir در دسترس می باشد. 🔹دستور جلسه: استماع گزارش هییت مدیره و بازرس قانونی. تصویب صورت های مالی سال (دوره) مالی منتهی به 1404/06/31 انتخاب حسابرس و بازرس قانونی انتخاب روزنامه کثیر الانتشار تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هییت مدیره ▫️▫️▫️ 🔴اخرین اخبار و تحلیل های اقتصادی استان کرمان را در #اقتصاد_کرمان بخوانید Www.eghtesadkerman.ir 🔺کانال اقتصاد کرمان در تلگرام: https://t.me/joinchat/AAAAADvVSJ5TjP_l9LodzQ 🔺کانال اقتصاد کرمان در واتساپ: https://chat.whatsapp.com/Jbco3sAZz4kA2oHDXNRVV6
-
روح اله افشار
فزر پذیره نویسی صندوق مس مسگون رو من حتما شرکت خواهم کرد ❤️🧿🤚
-
L💔VE
کارما همینه؛ گر شکستی کسی،بِشکنی از دیگری.
-
می متالز | ME-METALS
👈در مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور: 🔘«صبانور» 630 ریال سود تقسیم کرد 🔘رکورد های تاریخی صبانور در سال 1404 https://felezatkhavarmianeh.ir/fa/news/398532 ☑️ @me_metals
-
وبملت ممنون مهندس…ملت سهم بسیار عالیه و خدایی سود ازش خیلی گرفتم