فزر خروج سنگین پول
-
بنیاد برتر مسعود اکبری
🟢ارزش معاملات = 9600 میلیاردتومان 🔼ورود پول حقیقی = صندوق طلا و سهام 🔽خروج پول حقیقی = صندوق ثابت و سهام #ارزش ✅کانال بنیادبرتر @bonyad_bartar✅
-
ارش قدیمی
شپنا تا میاد بازار کلا جون بگیره میخوره به تعطیلی و… امیدوارم از دوشنبه روند کلا تغییر کنه و بره بالا
-
مهدی عرفانی
تقاضای مناسب برای شمش #فخوز. شایعه ای در گروه بانک وجود دارد که بحث مالیاتی که سال های قبل رخ داده بود، دوباره برای برخی شرکت ها اغاز می شود و برخی بانک ها مشمول این موضوع خواهند شد. اگر این موضوع درست نباشد، این گروه قابلیت رشد دارد. در بین سیمانی ها، #سیتا و #سفارس شرایط خوبی دارند. بازار تمام شد؛ بازار امروز با توجه به خبرهای اوره ای، رشد نیما، خبرهای خوب پالایشی و خودرویی، جو خوبی را پیش برد و با وجود تعطیلی پیش رو خوب ظاهر شد. اگر اتفاق عجیبی رخ ندهد، بازار روز سه شنبه مثبت بوده و احتمال گذر از سقف قبلی فراهم است.
-
زماهان زنگ بزنید سازمان بورس بگید چرا سهم یکساله حقوقی نداره و اگرنه سه شنبه همینه
-
شبندر افزایش سرمایه بشینه روی جمع پورتفو شبندر قیمتش بین 150 تا 250 در نوسانه دل خوش به این چیزا نباشید نوسان بگیر خارج شو دوباره ریخت تو کف بخر
-
فاند پلاس
✔️دامپروری و زراعت دفتر هماهنگی تشکل های ملی دامپروری پیشنهاد رشد 50 درصدی با نرخ 34,900 تومانی برای هر کیلو شیر خام رو داده که هنوز این نرخ تصویب نشده و در حال حاضر نرخ شیر برای هر کیلو 23,000 تومان است حالا فرض کنید که اگر با 40% افزایش نرخ موافقت شود، سودسازی سال 1405 شرکت های زراعی تغییر چشم گیری میکنه اگر این چنین بشه توی این گروه سهم های زشگزا ، زگلدشت ، زقیام و زکشت با قیمت های امروزشون P/E هاشون زیر 3.5 خواهد بود Join➕ @fundplus1
-
فزر سه شنبه شاید اصلاح مجدد
-
خرینگ حداقل الان باید در کانال 3000 تومن نوسان میکرد
-
WKPlast |ویکی پلاست
🔺 جهش 53 هزار واحدی #بورس_تهران 🔄 شاخص کل بازار سرمایه در پایان معاملاتی یکشنبه 2 اذر 1404 🔺 تغییرات بورس تهران تا این لحظه: 53,697 واحد افزایش 🗓🔺 اختلاف با اخرین شاخص کل در هفته گذشته: 83,537 واحد افزایش 🗓🔺 اختلاف با اخرین شاخص کل سال گذشته: 541,638 واحد افزایش #پایان_بورس @WKPlast | ویکی پلاست
-
فرزام روحانی
سیلام با سلام و عرض ادب سهمی که توی مثبت بازار تکون نمیخوره توی منفی بازار، صف فروش خواهد شد منتظر اعداد پایین تر هستیم برای سوار شدن.