جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
محمدرضا | mohmadreza1404
۱۱:۵۸:۰۹ ۱۴۰۴/۰۸/۲۵

#دانا https://www.revayatebime.ir/%F0%9F%8E%AC%D8%A8%DB%8C%D9%85%D9%87-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%A7-%D9%85%D8%B3%DB%8C%D8%B1-%D8%AE%D9%88%D8%AF-%D8%B1%D8%A7-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DA%AF%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%B1/%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1/ 🎬بیمه دانا مسیر خود را از کارگزاران برخط جدا کرد؛ تمرکز بر تقویت و ارامش شبکه نمایندگان 🎥در یازدهمین گفت وگوی فصل دوم مجموعه ی رسانه روایت بیمه، اقای منفرد، مدیر امور نمایندگان و کارگزاران شرکت بیمه دانا، از چالش ها، برنامه ها و رویکردهای تازه این شرکت در مدیریت شبکه فروش سخن گفت. 💬 «ایین نامه 106 کار را برای جذب نماینده سخت کرده است؛ در حالیکه بخش بزرگی از توسعه بازار بیمه، وابسته به توان و حضور نمایندگان است.» منفرد با اشاره به وضعیت فعلی شبکه نمایندگان بیمه دانا گفت: در حال حاضر 40 درصد از پرتفوی بیمه دانا از طریق شبکه فروش جذب می شود. نقش نمایندگان در حفظ و توسعه این سهم، حیاتی و استراتژیک است. او درباره ی موضوع کارگزاران برخط و دیدگاه بیمه دانا در این زمینه افزود: بیمه دانا هیچ گونه تعامل مستقیم با کارگزاران برخط ندارد. تجربه ی بازار نشان داده در برخی شرکت ها، همکاری شبکه فروش با این کارگزاران باعث بروز ناهماهنگی ها و مشکلات ساختاری شده است. ما در حال طراحی برنامه ای هستیم که خودِ شبکه فروش بتواند به صورت انلاین و مستقیم از سامانه اختصاصی شرکت بهره مند شود.» در بخش دیگری از گفت وگو، وی از برنامه جدید طرح فول درمان برای شبکه فروش خبر داد و گفت: «در بیمه دانا، ارامش نماینده برای ما در اولویت است. طرح فول درمان ویژه ی شبکه فروش در دست اجراست تا دغدغه های درمانی نمایندگان و خانواده هایشان برطرف شود.» 📅 سه شنبه 12 ابان 🕔 ساعت 11 صبح 🎗️جایی که مدیران از حمایت واقعی، استقلال شبکه فروش و مسیر شفاف صنعت بیمه سخن می گویند. ✅جهت ملاحظه کامل این مصاحبه تصویری، برروی لینک زیر کلیک نمایید.

لیست اخبار