وسپه فقط همین نماد منو بعد 10 سال بازنشسته کرد. اصلا کاری به هیچ نماد دیگه ای در پرتفوی خودم ندارم. فقط همین یه دونه. شاید نمادهای تولیدی رو سودشونو فروخته باشم. ولی هیچ وقت تا به الان وبانک، وغدیر، وسپه، ونیکی، وسکاب رو نفروختم.
-
کانال تحلیل و سیگنال بورسی (محفل)
میدکو چنانچه نتونه حمایت 4000 رو حفظ کنه تا 3600 اصلاح خواهد داشت چنانچه قصد نگهداری ندارید بهتره ازش خارج بشید با همین حد زیان
-
محمد غلامحسینی
#زقیام رسیده به مقاومت مهم سیگنال خرید برای من با شکست این مقاومت صادر میشه با حد سود بالای 650تومان ادرس کانال تحلیلی در تصویر
-
معامله گران بازار سهام
#اموزشی گپ ریالی سه سهم شاخص ساز #خودرو #خساپا و #وبملت که وعده پر شدن انها را دادیم و اگنون کامل پر شدند بازدهی ثبت شده بعد از واگرایی؛ 1) خودرو : 38% 2) خساپا : 31% 3) وبملت : 26% اما اینکه از بین چنین سهامی از کجا فهمیدیم که #خودرو بیشترین بازدهی رو خواهد داشت بماند برای بعد 😉 هرکی گفت بورس ایران تحلیل پذیر نیست و فقط با رانت میشه سود کرد بدونید که چیزی از تحلیل نمیدونه و توخالی از اموزش و اصول ترید است. 1404/08/04 @stock_market_traders2020
-
حسین پاکروان
اهرم خیلیا از فشار حرف از صف فروش میزنن
-
حسین پاکروان
اهرم فردا 60م صف خرید
-
Babaeicapital
#زمگسا 💥در موج 5 بزرگ قرار دارد بنابراین باید دقت کنید💥
-
فزر من فقط این رو میدونم با این حجم از نقدینگی سرگردان که توسط بانکها ایجاد میشه حداقل 50 درصد فرز باید تا پایان سال بده .
-
لوپ تکراری
#کرمان چشکمم درامد چه سیخکی سهم میره بالا…نه استراحی نه فاز اصلاحی…این دیگه چی هست که که مبینیم!!!!
-
اهرم واگرایی منفی در خیلی از سهام تشکیل شده
-
کانال تحلیل و آموزش
ایا خروج #خودرو از زیان نزدیک است؟ ❇️ در جدول بالا میزان سود یا زیان تولید هر دستگاه خودرو طی سالهای 1402 ؛ 1403 و 6 ماهه امسال و سال قبل را مشاهده می کنید. ❇️ در سال 1402 تنها تولید سایر محصولات (مثل وانت اریسان) با سود هر دستگاه 12 میلیون تومانی همراه بوده و سایر خودروها با زیان تولید می شده است. در سال 1403 تنها تولید خودرو تارا با سود همراه بوده و در 6 ماهه سال قبل نیز بجز سایر محصولات مابقی محصولات زیان ده بوده است. ❇️ ولی در 6 ماهه ابتدایی 1404 شرایط بسیار بهبود یافته و اکثر محصولات به سوددهی رسیده اند بطوریکه هر دستگاه رانا با سود 12/8 میلیون تومانی و هر دستگاه تارا با سود 31 میلیونی تولید می شود. نکته عجیب البته تولید خودرو هایما با زیان 151 میلیونی به ازای هر دستگاه است!! ❇️ نکته بسیار عجیب دیگر صادرات ایران خودرو با زیان است بطوریکه صادرات هر دستگاه خودرو به صورت CBU (یعنی تولید در ایران و سپس صادرات) با زیان سنگین 79 میلیون تومانی انجام شده است!! سطح دغدغه مدیریتی!! بنابراین #خودرو نشان داده که فعلا در مسیر خروج از زیان قرار دارد کانال تحلیل و اموزش اکونومارکت | @Market_AnalysisEdu