#خودرو رییس هیات عامل ایدرو: سهام دولت در ایران خودرو و سایپا فروشی نیست؛ فقط تودلی ها را می توانند واگذار کنند فرشاد مقیمی رییس هییت عامل ایدرو: رییس هییت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو)، درباره نحوه واگذاری سهام دولت در شرکتهای خودروساز گفت : با توجه به سابقه مدیریتی خود دربخش خصوصی و اکنون در بخش دولتی، تاکید ما این است که فرایند واگذاری نباید برخلاف سیاست های مصوب کشور انجام شود. مبنای این تاکید، سیاست های کلی اصل (44) قانون اساسی است که از سوی مقام مع ظم ره بری ابلاغ شده و ایین نامه اجرایی ان توسط دولت تدوین شده است. دوشرکت ایران خودرو و سایپا در گروهی قرار می گیرند که تنها تا سقف 80 درصد از سهامشان قابلیت واگذاری دارد. . مقیمی خاطرنشان کرد که موضع ایدرو مخ الفت بااصل خصوصی سازی نیست، بلکه تاکید بر اجرای دقیق قانون و سیاست های مصوب است. به گفته او، از سایپا تنها حدود 16.67 درصد و ازایران خودرو حدود 57 درصد سهام باقی مانده که بخش «تودلی» ان باید به بخش خصوصی واگذار شود. با این حال، حدود 20 درصد از سهام این شرکت ها باید در مالکیت دولت بماند تا ترکیب سهامداری با سیاست های اصل 44 همخوانی داشته باشد
-
Sm
فپنتا الان هم میگم از امروز الفرار تا دیر نشده
-
Sm
فپنتا چند روز پیش گفتم الفرار ولی تعدادی از دوستان دیس لایک زدند
-
قدیمی بورس
#ناما عجب فسادی کردن امروز حقوقیا امیدوارم پشیمون بشن از فروششون
-
Sm
فپنتا کسانی اینجا بودند که میگفتن ما همه رو می خریم که به 7000 تومن برسه الان 4 ماهه پیداشون نیست
-
گیفت میفت | 𝗚𝗜𝗙𝗧 𝗠𝗜𝗙𝗧 | درآمد دلاری
1 گیفت اونیکس ، 12 ساعت ، حتما مجازی
-
Sm
فپنتا صد درصد به 3200 خواهد رسید
-
📶📉سیگنال نقره ای📈
✅ کل داستان این رنج های امروز، فردا و پس فردا مربوط به سررسید قراردادهای برج 7، #اهرم و #خساپا است.
-
22:00
کارما ادرس گم نمیکنه 🤙🏻
-
دیدبان بورس
#اهرم ی همچین حرکاتی میتونه داشته باشه
-
مهرداد
#خودرو مدیریت ایران خودرو نمونه موفق واگذاری واقعی به بخش خصوصی است. با توجه به واگذاری مدیریت ایران خودرو به اکثریت سهام داران، میتوان این واگذاری را موفق ارزیابی کرد ،خروجی که از این واگذاری می بینیم خروجی خوبی است و با وجود شرایط دشوار اقتصادی به لحاظ مسایل داخلی و بین المللی، می بینیم که ایران خودرو نسبت به هم ترازانش چالش های کم تری دارد و می تواند خود را بهتر با شرایط سازگار کند. لذا روند فعلی خصوصی سازی واقعی و اصلاح ساختارها در صنعت خودرو ادامه یابد تا شاهد ارتقای کیفیت، افزایش بهره وری و رضایت سهامدارانو همچنین بیش تر مصرف کننده ها باشیم.