#وساپا تحلیل قبلی همچنان معتبر هست و میشه به خرید پله ای فکر کرد. حد ضرر از دست رفتن 2950
-
محمد ۱۳۶۷
خودرو به احتمال زیاد واگذاری تو دلی ها رو متوقف کنند، چون الان دولت فقط 5 درصد از سهام خودرو رو داره، در حالی که باید دولت حتماً 20 درصد از سهام خودرویی ها رو داشته باشه
-
hassan biba
خموتور واکنش مثبت به حمایت داینامیک 6 ساله … بالاخره …حرکت
-
علی
#دی اپلیکیشن فیروزه؛ راهکاری ساده و مطمین برای سرمایه گذاری است با نصب و فعال سازی فیروزه 10 واحد صندوق ساحل(به ارزش 10 هزارتومان)جایزه بگیر.با هر دعوت موفق هم 50 واحد صندوق ساحل پاداش می دهد. https://app.firouzeh.com?referral_code=0UUVQ
-
پترو پلاس
بازندگان شهریورماه گروه «الفین و پلیمر» کدام پتروشیمی ها بودند؟ گزارش عملکرد شهریورماه نشان می دهد که صنعت الفین و پلیمر در شرایطی قرار دارد که تداوم این روند می تواند به کاهش سهم بازار و افت سوداوری منجر شود. از میان 11 شرکت فعال، تنها چهار شرکت با رشد تولید همراه بودند و بقیه در وضعیت منفی قرار گرفتند. در صدر جدول عملکرد مثبت ها، امیر اکبری مدیر پتروشیمی #جم قرار دارد که با رشد 15 درصدی تولید توانست عنوان برترین عملکرد ماه را از ان خود کند. در سوی مقابل، داوود رادمهر در پتروشیمی #تخت جمشید با افت 35 درصدی تولید و ثبت تنها 5 هزار تن، ضعیف ترین کارنامه را به خود اختصاص داد. @Petroplus_ir
-
خگستر فردا هم ورود پول داریم که بیوفتن تو تله و از پس فردا مجدد روال قبل
-
بورس با شاکر
#فنر #واچ_لیست همچنان در مدار صعود ولی محدوده بین 2863 الی 2940 احتمال نوسان مثبت به منفی متصور است رفتار و حجم در این محدوده مدنظر باشد @shakerbourse
-
م ا
فن افزار تا وقتی رافزا میره بالا ، فن افزار هم باهاش میره بالا ، هر جا رافزا درجا زد ، نگاه کنید به p/e رافزا ، فن افزار هم باید به p/e رافزا برس تا درجا بزند . بعدش بنیادی فن افزار و توسن کجا و رافزا کجا . الان p/e فوروارد فن افزار با وصول کامل مطالبات و تسویه کامل وام بانکی به همان میزان و حدف کامل هزینه سنگین مالی ، p/e فن افزار همین الان 1.5 می شود . فقط رافزا رو در نظر داشته باشید که پیشرو است ، p/e رفازا تا هر کجا رفت ، p/e فن افزار بیشتر از ان خواهد شد . شک نکنید !!!!!👌👌👌
-
مهدی
اهرم فردا خودرو با این نامه صف فروش باز میشه؟
-
اهرم 🛑🛑 در خصوص نامه ایدرو؛ اولا واگذاری خودروسازان منتفی نشده (اصلا واگذاری خساپا که 6 ماه تنفس خورد قبل از نامه) و این صورت جلسه هیچ گونه الزامی برای دولت ایجاد نمی کنه؛ به هر دلیلی وزارت صمت و اتابک از روز اول مخالف بودند و حتی این نامه در حد پیشنهاد نگارش شده! نکته دوم مهم تر از واگذاری سهام خودروسازان، موضوع قیمت گذاری خودرو می باشد. اصلا فرض کنید همین فردا این دو شرکت رو واگذار کردند به بخش خصوصی؛ اگر قرار باشه این رویه قیمت دستوری برای صنعت ادامه دار باشه، مشکلات خودروساز دو برابر قبل از واگذاری خواهد بود. و بحث اصلی که حتی تو این نامه تاکیده شده که اول تکلیف سهام تودلی مشخص بشه که اتفاقا سهامداران بازار سرمایه هم همین رو می خواهند، تا واگذاری شفاف باشه.
-
Omidvar
خساپا تا الان چند بار با خبر عدم واگذاری نوسان گرفتن اما این دفعه شرمنده