جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
م ا | mramini1401
۱۶:۲۶:۴۹ ۱۴۰۴/۰۵/۲۱

فن افزار قیمت گذاری محصولات عموماً بر مبنای بهای تمام شده و رقابتی است. با توجه به نوع محصولات، تعدد رقبا و نوع انعقاد قرارداد، قیمت محصولات مشخص می شود. بصورت کلی در بازار های فعالیت شرکت، عامل اصلی و اساسی در قیمت گذاری محصول، ساز و کار عرضه و تقاضا است. بدین نحو که مشتریان چه در حوزه صنعت بانکی چه پرداخت و پشتیبانی نیاز را از طریق مناقصه های عمومی به شرکت های فعال در صنعت اعلام کرده و شرکت های فعال با توجه به نیازها و درخواست های مطرح شده در مناقصات، محصول متناسب با درخواست بانک و یا شرکت پرداخت را به ان معرفی کرده و با نگرش به بهای تمام شده تولید و یا فراهم اوری محصول، قیمت نهایی محصول را به برگزار کننده مناقصه اعلام می کند. در این اعلام قیمت، عوامل متعددی به غیر از قیمت و بهای محصول تاثیر دارند که از جمله این موارد می توان به تنوع محصولات، تعدد رقبا، نوع انعقاد قرارداد و سایر موارد اشاره کرد.

لیست اخبار