اهرم می دانم پذیرش این حرف برا سهامدار سخت است ولی شرایط این روزهای بورس متفاوت از هر زمانیست و استثنا محسوب میشود ، بزرگواران هر روز خروج پول داریم حتی شاخص سازی هم نتوانست مانع خروج پول شود و با وجود فروشنده کم خریداری نیس و حجم معاملات کم دلیلی است بر این حرف بنده بنابراین تا شرایط عادی سیاسی حاکم نشود و پول درشت تزریق نشود به بازار و به تبع ان حجم معاملات بلا نرود نمیتوان به هیچ وجه رشدی را برای بورس متصور بود به نظر شخصی بنده نقد بودن در این لحظه بهترین گزینه است تا در شرایط ثبات و ارامش سیاسی بورس ودر شرایط خدای نکرده جنگ ورود به طلا و دلار بهترین گزینه می باشد . اینها نظر شخصی است لطفاً ملاک معاملتون قرار ندین
-
کانال خبری بابل و بندپی
اعضای هییت مدیره بیمه سامان 3 میلیارد تومان به خودشان پاداش دادند 🔹براساس اطلاعات صورت مالی بیمه سامان، پاداش اعضای هییت مدیره این شرکت بیمه ای برای عملکرد سال 1403 رقم 3 میلیارد تومان تعیین شده است. 🔹قابل ذکر است هییت مدیره این شرکت در سال 1402 نیز رقم 2 میلیارد و 850 میلیون تومان پاداش گرفته اند. ▫️ بزرگترین رسانه خبری #بابل و بندپی 24 تیر 1404 #ورود↙️ 🅱 https://t.me/+PkbpiFKOQWWgupqm 📸 Instagram.com/BandpeyNewss
-
ر موسوی
خپارس 90 میلیارد صف فروش بدترین سهم خودروییسال 401 من بالای 100 خریدم و فروختم
-
تحلیل اقتصادی نئوم
کانال تلگرامی #نیوم 👇👇 #وپست بنیاد خوبی داره ولی متاسفانه بد روند می گیره از اونجایی که وپست شعب روستایی زیادی داره سود عملیاتی خوبی می سازه و امسال صحبت از سود 200 ت هست یعنی وپست در حال حاضر پی ای کمتر از 4 داره ! اما خوب روند نمی گیره و روند فعلی شاید فرصت یه نوسان تا 800 رو بده و رشد بیشترش فقط در بازار قوی می تونه رخ بده @NEOM369
-
تحلیلهای اقتصادی احمدعاقلی:عضوهیأت علمی دانشگاه
@agheliahmad 🌞 زیان انباشته خودروسازان از 305 هزار میلیارد تومان عبور کرد! 🔹صورت های مالی تلفیقی سه خودروساز بزرگ کشور-منتشر شده در کدال-نشان می دهد که مجموع زیان انباشته این شرکت ها در پایان سال 1403 به بیش از 305 هزار میلیارد تومان افزایش یافته است. 🔹بررسی صورت های مالی تلفیقی سه خودروساز بزرگ کشور شامل ایران خودرو، سایپا و پارس خودرو -منتشر شده در کدال-نشان می دهد که مجموع زیان انباشته این شرکت ها در پایان سال 1403 به بیش از 305 هزار میلیارد تومان رسیده است. 🔹این رقم در مقایسه با پایان سال 1402 که حدود 250.3 هزار میلیارد تومان بوده، حاکی از رشد 22 درصدی و افزایش 55.2 هزار میلیارد تومانی زیان انباشته است که نمایانگر ادامه چالش های ساختاری در صنعت خودرو است. 📚به کانال تلگرامی #تحلیلهای_اقتصادی بپیوندید :👇 @agheliahmad @agheliahmad
-
سعادت
#خودرو چی شد؟ چی شد؟ ایشان فرمودند: حتی خودمون کشته بشیم، فقط نجات پیدا کنیم!! جل الخالق! به قول نقی معمولی: من دییییگه حرفی نداااارم.
-
داوه 120 هزار واحد شاخص رفت بالا این سهم رفت پایین حالا چند روز دیگه دوباره دیدنی هست
-
بورس با شاکر
#فروسیل #واچ_لیست_ویژه #واگرایی_معمولی_مثبت کاملا مشهود است دلیلی بر فروش این سهم در این قیمت نیست به نوعی منفی و مثبت ارزنده است @shakerbourse
-
کانال تحلیلی بورس
📌#زنگ پایان ‼️ماشه فعلا شلیک نمی شود 🔸بازار سه شنبه چگونه پیش رفت 🔹تغییرات شاخص کل و هم وزن 🔸ارزش 7 همتی معاملات 🔹60% نمادها مثبت، %40 نمادها منفی دنبال شدند 🔸سرانه خرید حقیقی 45 و سرانه فروش حقیقی 48.5 میلیون تومان 🔹خروج پول حقیقی 1.6 همت 🔸وضعیت تابلوی صنایع 🔹تحولات اونس، دلار، طلا 🔸طلا و دلار نیمه دومی هستند 🔹نکاتی در خصوص حفاری، بیمه سهام، ثبهساز، شفارس 🔸بازی تودلی خودرویی ها 🔹تکنیکال شاخص ها و تحلیل ان، #بیدار #اهرم #مارون #فزر #فرابورس #شسینا •️دنیای نوین؛ هاتف شاملو، شروین ورجاوند 🔻سه شنبه 24 تیر 1404
-
شهروز شهبازیان
#ختور گاو ما شیر نمی ده ولی ب ش ا ش ه اخه لعنتی سود که ندادی پر تخت این سود حداقلی هم که گذاشتی برای اخرین روز لعنتی لااقل مثبت بازش می کردی
-
یزدان ابراهیمی
#پکرمان // برگشت از مجمع با تقسیم سود نقدی 1،430 ریالی