جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
حمیدرضا | nasrin1361
۲۰:۵۱:۵۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

#شلرد دوست بزرگوار از بابت سواد من سواد بازار بورس اصلا ندارم و ادعایی هم ندارم.از بابت سهامدار بودن این سهم، خدا شاهد هست تک سهم در این سهم هستم و 6سال در این سهم هستم .اما از بس که تو این سالیان این حرف ها را شنیدیم و رویا پردازی هایی که خیلی ها کردند خسته شدیم. امیدوارم حرف شما درست باشد و من شخصا این شهامت را دارم باز بیام اینجا بگم من بلد نبودم و صحبت هام اشتباه بود.

لیست اخبار