جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| ali1350-144
۲۰:۴۹:۰۶ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

خودرو من خودم خودرو را در بازگشایی افشای الف فروختم رفت منتظر 50 بودم و نخریدم من از خدا میخوام صف فروش بشه و وارد شوم اما متاسفانه اینگونه نخواهد شد . البته خساپا را هنوز دارم

لیست اخبار