جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
پیر شپل آباد | 241806apinst
۲۰:۳۴:۵۵ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

#شپلی درمقابل بدگویی دیگران نمیخوام از سهم تعریف کنم. سهم اصلاح کرده حجم مبنا زیاد داشته تعلیق بوده و…همه رو تحمل کردم و در اینده تحمل میکنم هر کسی طاقتش رو داره بسم الله فرصت که میده،هر کسی هم که نمیتونه سهام تو بازار زیاده، اصلا بجای حرص و کینه بگرد شاید سهم بهتری پیدا کردی

لیست اخبار