جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
سهامدار | jahamedani1361
۲۰:۳۲:۳۸ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

سصفها من میخواستم بگم باید این سهم از بورس اخراج بشه و بره بازار پایه فرابورس ،بعد رفتم اونجا سهم سخواف رو دیدم ،،، فهمیدم اگه این بره اونجا به سخواف توهین میشه ،

لیست اخبار