جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
ZA⛳️H⛳️RA | kashaneh405
۲۰:۱۲:۴۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

#ومهان ومهان و دو روز قبل هر روز یک اردر خرید روی 120 گذاشتم و هر دو روز بهم دادن..اولین پله خریدم 636 سه روز قبل بود..میخاستم 580 تا600 خریدم و تکمیل کنم که امروز حجم زیادی خورد..ارزش بازار ومهان 38 همت و اگه دو ماه دیگه دیدین ارزش بازار ومهان رفت بالای 60 همت تعجب نکنین..اصلا منظورم این نیست در صف خرید بخریم..اشتباهه..باید در اصلاح ها پله ای خرید..ومهان هم همیشه با روند بازار واگرایی داشته و اکثر مواقع در بازار منفی رشدهاش و بصورت سریع..اینقدر مهندسی که بیشتر مواقع کسی که 8 ماه قبل ومهان و میخره و با سهم در یک محدوده درجا میزنه با کسی که قبل شروع رشدش میخره یک درصد بازدهی میگیرند..حقوقی کنترل میکنه و همیشه کف و سقف سهم بسته تا زمانی که خودش صلاح بدونه و سقف سهم و بازکنا و سهم یک رشد 30 تا40 درصدی داشته باشه و معمولا هم قبل یا بعد مجامع سالیانه یا افزایش سرمایه این رشد اتفاق میفته

لیست اخبار