#ثبهساز شاخص جامانده ساختمانی خیلی جای خوبیه..دو سهم جامانده که پروژه ای نوسان نکنند و بالا و پایین نشین و میتونین در اصلاحههاشون بردارین.،ثامید گزارش خرداد اندازه 5 ماه ابتدای سال مالیش درامد داشته. ثبهساز حتی وضعیتش بهتره..تکنیکالی هر دو در حال پولبک به سقف 99 هستند..این دو سهم و نباید بالای 150 ورود بزنین چون هر زمان خاستین بتونین با سهم دیگه با سود جابجا کنین..چون هم تابلو وهم نمودار انبوه سازی جذاب هستند میشه بررسی کرد..نکته مامش اینه که اگه بهر دلیل اوضاع مثل قبل خیلی پرتنش شد و بازار سهام تاثیر گرفت این دو سهم زیان زیادی نمیزنند..بهترین نقطه خرید هر دو سهم 125 تا135 ..من خودم فردا یک پله در شروع بازار اگه صف فروش بدن میخرم…سهم فصبا هم بلند مدتی امروز صف فروش یک پله خریدم و فردا هم صف فروش میخرم..بلکه تا 250 یک اصلاح بزنه..و 99 درصدی یک بازدهی 100 درصد تا پایان سال ..
-
عیار وقتی فملی مثلا گل سر سبد بورس صف فروش میشه از سایر سهامهای کاغذی چه انتظاری میتوان داشت
-
سعید وهاب
#چنوپا سهامدار محترم چنوپا مگه سهمت و از جوی اب گرفتی .نفروش چند روز خواهشا
-
mohsen1353
#زقیام گزارش فروش خرداد ماه 1405 ✅ کشت و دام قیام اصفهان (زقیام) موفق به فروش 481.19 میلیارد تومان در خرداد ماه 1405 شد. که نسبت به مشابه سال قبل 149.94 درصد افزایش داشت. 🔥رکورد فروش ماهانه شکسته شد. ❇️همچنین فروش کل شرکت در سال 1405به رقم 1231.01 میلیارد رسید که نسبت به مشابه سال قبل141.24 درصد افزایش یافت. 🔸تعداد سهام 6.9میلیارد 🔸پی / ای 8.32 🔸 پی / ای گروه5.13 🔸ارزش بازار 6,876 میلیارد تومان 🔻بررسی بازدهی سهام: بازدهی 14 روز: 34% بازدهی 28 روز: 59% بازدهی 42 روز: 57% بازدهی 56 روز: 58%
-
فملی فردا به امید خدا صفش جمع میشه امروز 470 میلیون حقوقی ش خریده بنظرتون ضرر میکنه فردا؟
-
AVA_Premium
#ارفع #گزارش_عملکرد_خرداد_1405 🌟رکورد فروش در خرداد ماه شکسته شد ✅ مبلغ فروش خرداد ماه 6338 میلیارد تومان 🔝 رشد فروش نسبت به ماه قبل 25% 🔼 رشد فروش نسبت به سال قبل 171% 🔴 P/E ttm: 6.8 🟢 p/e forward: 4.5 🗓 1405/04/07
-
ح ع
حافرین در این ک ح قوق ی این سهم خیلی فکر سهامدار نیست شکی نیست ولی یه کم صبر داشته باشید ک سحر نزدیک است. کانالشو بشکنه کامل دیگه جلو دار نداره .
-
وگردش این سهم به مدت 5 سال بسته بوده خود حقوقی هم ضرر کرده و قطعا رالی صعودی که درویش گرفته قصد داره قیمت را رشد بده به نظر من قیمت 200 تومان 300 تومان بااین تحولات بنیادین رقم ناچیزیست.واما اگه سال جاری هم بتونه سود بیشتر وافشاهای خوبی بزنه سرنوشت بانک شهر درانتظاره
-
Nima
#فخاس همه سهم ها که میگی فرصت خریده. ولی فخاس واقعا فرصت خریده. فردا فخاس برای مجمع بسته میشه. گزارش خردادشم سوپر گزارشه. گزارش سه ماهش هم عالیه.
-
سصفها موندم تو مجمع سالانه چطور می خواهید جواب سهام داران رو بدید. دو هفته منفی، یعنی حقوقی های خوب و سهام دار می ترسند وارد بشوند در سهم .بابا حمایتی ، یعنی چی ،نمی فهمم فازتون چیه؟
-
مصطفی اجلالی
دارایکم منابع دلاری وبملت ازادشه و افشا بزنه وصول مطالبات ارزیش انجام بشه منتظریم دارایکم👌