جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
ZA⛳️H⛳️RA | kashaneh405
۲۰:۰۳:۵۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

#ثبهساز شاخص جامانده ساختمانی خیلی جای خوبیه..دو سهم جامانده که پروژه ای نوسان نکنند و بالا و پایین نشین و میتونین در اصلاحههاشون بردارین.،ثامید گزارش خرداد اندازه 5 ماه ابتدای سال مالیش درامد داشته. ثبهساز حتی وضعیتش بهتره..تکنیکالی هر دو در حال پولبک به سقف 99 هستند..این دو سهم و نباید بالای 150 ورود بزنین چون هر زمان خاستین بتونین با سهم دیگه با سود جابجا کنین..چون هم تابلو وهم نمودار انبوه سازی جذاب هستند میشه بررسی کرد..نکته مامش اینه که اگه بهر دلیل اوضاع مثل قبل خیلی پرتنش شد و بازار سهام تاثیر گرفت این دو سهم زیان زیادی نمیزنند..بهترین نقطه خرید هر دو سهم 125 تا135 ..من خودم فردا یک پله در شروع بازار اگه صف فروش بدن میخرم…سهم فصبا هم بلند مدتی امروز صف فروش یک پله خریدم و فردا هم صف فروش میخرم..بلکه تا 250 یک اصلاح بزنه..و 99 درصدی یک بازدهی 100 درصد تا پایان سال ..

لیست اخبار