ثپردیس نوبت ثپردیسم میشه بزنن زیرش
-
مصطفی فتح الهی
#بکام عجب بورس کثافتی داریم تمام اونایی که مملکت رو به این روز انداختن و ملت رو بدبخت کردن همونا باز تو بورس دست داشتند و دارند چندین ساله و رانت و کلاهبرداری کردند و می کنند و تو بورس و کارخانجات و جاهای حساس نفرات رانت خوار مثل خودشان را می گذرانند بخاطر منافع خودشان ملت رو بدبخت کردنند تو همه جا مخصوصا بورس امیدوارم همشون با خانواده هایشان بسزای اعمالشان بزودی برسند لعنت به شماها که مردم رو بدبخت کردین
-
بتا سهم
#فسوژ خلاصه مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت براساس اگهی منتشره در سامانه کدال در تاریخ 1405/03/27 در خصوص دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه راُس ساعت 10:00 روز یکشنبه مورخ 1405/04/07 درمحل خیابان شیخ بهایی جنوبی، شهرک والفجر، خیابان ایرانشناسی، خیابان نهم، پلاک 6، مرکز همایشهای سازمان مدیریت صنعتی برگزار گردید به حد نصاب قانونی نرسید
-
اخبار شرکتها و مجامع
#حپترو | جهش درامد در خرداد؛ رشد 196 درصدی فروش ماهانه مهندسی حمل و نقل پتروشیمی با انتشار گزارش عملکرد خردادماه، از ثبت جهشی چشمگیر در درامدهای عملیاتی خود خبر داد و روند رو به رشد فروش را در سال مالی جدید ادامه داد. بر اساس گزارش منتشرشده، حپترو در خردادماه موفق به ثبت 787 میلیارد ریال درامد فروش شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 196 درصد رشد داشته است. همچنین مجموع درامد سه ماهه شرکت به 1,872 میلیارد ریال رسید که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل 73 درصد افزایش را نشان می دهد و حاکی از بهبود عملکرد عملیاتی شرکت است. با کسر فروش خرداد، مجموع درامد دو ماه نخست سال 1,085 میلیارد ریال بوده و میانگین فروش فروردین و اردیبهشت حدود 543 میلیارد ریال براورد می شود. بنابراین فروش خرداد حدود 45 درصد بالاتر از میانگین دو ماه ابتدایی سال ثبت شده که از شتاب گرفتن روند درامدزایی شرکت در پایان فصل حکایت دارد. در مجموع، رشد 196 درصدی فروش خرداد، افزایش 73 درصدی درامد سه ماهه و ثبت عملکردی فراتر از میانگین ماه های قبل، شروعی امیدوارکننده برای حپترو در سال مالی جدید رقم زده است. @akhbar_majame
-
محمدرضا ABC
وبهمن زیره قیمته 80 تومن ارزش خرید داره
-
شبندر اقا چه اصراری هست این دوستان مجاب کنین که تو سهم بمونن بزارین برن سهم بهتر پیدا کنن شبندر هم بمونه برای ما زمان علاج تمام این داستانهاست
-
محمدرضا ABC
خزامیا خزامیا و وبهمن هردوتاشون سرمایه دارانی هستند که خیرشون به سهامدارشون نمیرسه این جایی که بالای سرش گریه میکنی کسی توش نیست
-
کانال حاج علی
🔵 بازگشت زاگرس به مدار عملیات 🔺پتروشیمی زاگرس در گزارش ماهانه خردادماه، درامدی معادل 59,864 میلیارد ریال به ثبت رساند که در مقایسه با اردیبهشت ماه (406 میلیارد ریال)، رشد چشمگیری را نشان می دهد. همچنین، درامد این شرکت نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 81 درصد افزایش یافته و در مقایسه با میانگین 12 ماهه سال گذشته نیز 58 درصد رشد داشته است. 🔺از منظر مقداری نیز، #زاگرس در خردادماه 1405، 183,706 تن محصول به فروش رساند؛ این در حالی است که مقدار فروش شرکت در اردیبهشت ماه تنها 1,059 تن بوده است 🔺با رفع محدودیت های عملیاتی و ازسرگیری تولید از خردادماه، عملکرد شرکت نسبت به ماه قبل بهبود محسوسی را تجربه کرد. 🔺در خردادماه 1405، نرخ فروش محصولات پتروشیمی زاگرس با تغییراتی همراه بود. نرخ فروش هر تن متانول در بازار داخلی با رشد بیش از 120 درصدی به 443 میلیون ریال رسید. همچنین نرخ فروش هر تن متانول صادراتی نیز با افزایش 11 درصدی، به 544 میلیون ریال ارتقا یافت. 🔺بررسی صورت های مالی حسابرسی نشده سال مالی 1404 نشان می دهد سود خالص هر سهم شرکت به 6,744 ریال رسیده که در مقایسه با سال مالی 1403، 65 درصد کاهش یافته است. این افت سوداوری عمدتاً ناشی از افزایش قابل توجه هزینه های عملیاتی است؛ به گونه ای که بهای تمام شده درامدهای عملیاتی با رشد 113 درصدی، رشدی فراتر از درامدهای عملیاتی (89 درصد) را به ثبت رسانده و در نتیجه حاشیه سود شرکت را با کاهش مواجه کرده است. همچنین، افزایش 100 درصدی هزینه های فروش، اداری و عمومی در کنار افت 24 درصدی سایر درامدها، فشار مضاعفی بر سود عملیاتی و در نهایت سود خالص شرکت وارد کرده است.
-
اهرم ما که طهرم فولیم
-
تک سهم های مطمئن
#گشان این سهم اینجا یه مقاومت روندی قوی داره باید ببینیم روزهای اینده چکار میکنه
-
بتا سهم
#وکبهمن 60 ریال تقسیم کرد