گزارش درامد ماهانه 🔷 نماد: #غپینو 🔶 مبلغ درامد خرداد ماه : 1,070.0 🔹 میانگین درامد سال 1405: 1,064.2 🔹 جمع کل درامد سال 1405: 3,192.7 🔸 میانگین درامد سال 1404: 474.8 🔸 جمع کل درامد سال 1404: 5,697.9 کلیه مبالغ میلیارد تومان می باشد. @Codal724_bot @Codal724_bot @Codal724_bot
-
فزر یزد بیایین فالوده مهمون من🙏🙏🙏 به شرط گین 100 فزر
-
AVA_Premium
#توسن #گزارش_عملکرد_خرداد_1405 ✅ مبلغ فروش خرداد ماه 354 میلیارد تومان 🔝 رشد فروش نسبت به ماه قبل 15%- 🔼 رشد فروش نسبت به سال قبل 72% 🔴 P/E ttm: 2.8 🟢 p/e forward: 2.3 🗓 1405/04/07
-
چنوپا حقوقی اون سری از منفی 3 یک ملیون و نهصد خرید کرد یعنی امروز منفی 3 خورد یامیانگین زد
-
📊 فــانـــد بورس 📈
🏭 سمازن؛ گزارشی فراتر از انتظار بازار 📊 با وجود اینکه تولید خرداد نسبت به اردیبهشت 30% و نسبت به مدت مشابه سال قبل 10% کاهش داشت، اما کیفیت فروش همچنان قابل توجه است. 👇 ✅ حدود 10% فروش از محل موجودی انبار تامین شده است. 🌍 15% فروش نیز صادراتی بوده که می تواند به حفظ حاشیه سود کمک کند. 📈 نکته مهم گزارش، عملکرد فصل بهار است: 🔹 رشد 30% تولید 🔹 افزایش 58% نرخ فروش 🔹 رشد حدود 100% درامد نسبت به بهار سال گذشته 💰 با P/E حدود 6.4، سمازن همچنان از منظر ارزش گذاری در محدوده ای جذاب قرار دارد؛ البته تداوم این وضعیت به حفظ نرخ های فروش، روند صادرات و پایداری تولید در ماه های اینده وابسته خواهد بود. 🎯 در مجموع، اگرچه گزارش ماهانه خرداد کمی ضعیف تر از اردیبهشت بود، اما عملکرد تجمیعی فصل بهار نشان می دهد که روند بنیادی شرکت همچنان قدرتمند است. #سمازن #سیمان #بورس #بازار_سرمایه #تحلیل_سهام #گزارش_ماهانه #P_E #سرمایه_گذاری ➖➖➖➖➖➖➖➖ 📈 @FUNDBOURS 📊
-
شگستر خروج پول از بازار تقریبا چند روزی که حجم معاملات بالای 50 همت بود و شاخص مثبت نمیخورد یعنی خروج پول از بازار و سیو سود الان چند روزی بازار منفی میخوره دوباره حقوقی با کد حقیقی میخره
-
فزر سهام سیمانی، معدنی خوب مثل فزر، تاپ و خش یزدی
-
وبملت اونی که امروز خریده فردا صف خرید براش عالیه وگرنه بدردنمیخوره
-
پیر شپل آباد
#شپلی سلام و عرض ادب متاسفانه یکی از شلوغ ترین صفحات رو داریم .خب تا اینجاش ممکنه طبیعی به نظر برسه چون اسم در کرده و یه سری میان و دنبال هدفشونن چه خیر باشه و بعضی مواقع هم شر،چون که فروخته اینطور نیست که شما فروختی حتما بیاد زیر قیمتی که شما میخوای بنده از طلا گرمی 1 تومن شپلی رو خریدم و صبر کردم،طلا بالا رفته تورم بالا رفته سهام دیگه بالا رفته شاخص بالا رفته ،من با چشم های پر اشک گاها نظاره گر بودم واب شدن سرمایم رو نگاه کردم بماند مدیریت قبلی و نوسانگیر با ما چه ها می کرد الانم خداروشاکرم سهم صاحب پیدا کرده ومتحول شده،خب الان انتظار شما بدگویان چیه؟دنبال چی هستید
-
لیدر تریدر (بورس)
🔴در همان روزی که گفتیم #بالاس نخرید در تایم بازار نماد #فسبزوار سیگنال شد و در همان روز تحلیل #فسبزوار خدمت اعضای محترم کانال عمومی و VIP لیدر تریدر ارایه شد. همانطور که در تحلیل این نماد اشاره شده است این سهم دارای گزارشات عالی و همچنین P/E پایین می باشد و خرید سهم در روزهای منفی توصیه می شود. در حال حاضر این سهم بعد از سیگنال در کانال حدود 28 درصد بازدهی داشته است دقیقا برعکس #بالاس!!! لینک سیگنال سهم #فسبزوار لینک تحلیل سهم #فسبزوار لینک پیام بازدهی 28 درصدی با تیم لیدر تریدر حرفه ای معامله کنید جهت اطلاع از شرایط عضویت در کانال VIP لیدر تریدر به ایدی زیر پیام دهید @ADM_Leadertrader https://t.me/bourse_leadertrader/9115 https://t.me/bourse_leadertrader/9151 https://t.me/bourse_leadertrader/9772
-
اخبار شرکتها و مجامع
#قشهد | تداوم رشد درامد؛ فروش 8 ماهه 61 درصد افزایش یافت شرکت شهد با انتشار گزارش عملکرد خردادماه، از ادامه روند رو به رشد درامدهای عملیاتی خود در سال مالی جاری خبر داد. بر اساس گزارش منتشرشده، قشهد در خردادماه موفق به ثبت 834 میلیارد ریال درامد فروش شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 18 درصد رشد داشته است. همچنین مجموع درامد 8 ماهه شرکت به 28,878 میلیارد ریال رسید که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل 61 درصد افزایش را نشان می دهد و بیانگر استمرار روند مثبت فروش شرکت است. رشد درامد تجمیعی 8 ماهه به مراتب بالاتر از رشد فروش خرداد بوده که نشان می دهد شرکت در ماه های گذشته عملکرد بسیار مطلوبی داشته و همچنان روند درامدزایی خود را حفظ کرده است. در مجموع، رشد 18 درصدی فروش خرداد و افزایش 61 درصدی درامد 8 ماهه، از تداوم عملکرد مناسب قشهد در سال مالی جاری حکایت دارد. @akhbar_majame