جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| zahra2-
۱۹:۳۴:۵۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

پترول دیگه فکر کنم باید بعد شش سال با زیان هفتاد میلیونی ازش خارج شم دیگه خسته شدم . نارنج اهرم یا یه غذایی خوب پیدا میکنم

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار