سود نقدی مجامع امروز 7 تیر 1405 #قرن : 1100 ریال #شبصیر : 1620 ریال #دکپسول : 16600 ریال #خشرق : 40 ریال #سیسکو : 288 ریال #شگویا : 1100 ریال #وکبهمن : 60 ریال #بنو : 350 ریال #دلر : 940 ریال
-
کانال کدال 724
گزارش درامد ماهانه 🔷 نماد: #شبریز 🔶 مبلغ درامد خرداد ماه : 36,889.7 🔹 میانگین درامد سال 1405: 33,020.3 🔹 جمع کل درامد سال 1405: 99,060.8 🔸 میانگین درامد سال 1404: 18,064.4 🔸 جمع کل درامد سال 1404: 216,773.2 کلیه مبالغ میلیارد تومان می باشد. @Codal724_bot @Codal724_bot @Codal724_bot
-
ساروم اصلا ح داره نخرید
-
یزدان ابراهیمی
#فزر // در نقطه مقاومت فیبوناچی 41
-
ارزش مسکن مهم ارزش فردا در صف فروش به قیمت 3047 خواهد رسید قیمتی بسیار جذاب برای خرید
-
بورس۲۴ | Bourse24
درامد 167 میلیارد تومانی «های وب» در بهار 1405 به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت داده گستر عصر نوین با نماد معاملاتی «های وب» گزارش فعالیت ماهانه منتهی به خرداد 1405 را منتشر کرد. https://www.bourse24.ir/news/359029
-
.
کبافق مگه چیزی هم داره که بخواد بفروشه
-
دانیک مهم فردا دانیک خریداران خوبی خواهند سوار شد در صف فروش به قیمت 1297
-
ثشرق بعضی از این سیگنال دهندگان این سهم را تخریب می کنن که در کف کف بخرن.با این همه ضرر که کردین فروشنده نباشین .به زودی سهم حرکت خواهد کرد.نگران نباشین.و فروشنده نباشین.
-
درمسیر خوشبختی با ونیرو
#ونیرو میدونی درد چیه ؟ کُل هلدینگ ونیرو اعم از زمین بنا تجهیزات ساختمان های اداری دفاتر تهران نیروگاه توربین مخازن ذخیره سوخت و…وهزاران ریز قلم دارایی این شرکت روی هم 4/2همت!!!!! بله 4/2 همت پول امروزی که دلار همین الان 173000 تومان رد کرد می فهمید دیگه این 4/2همت امروز به میزان 1/5همت پارسال هم ارزش نداره این اعداد فراموش نکنید من فقط یک مطالبه دارم حالا از هر کسی شرکت باشه یا سازمان بورس یا دولت چرا باید ارزش پول سرمایه گذاری شده منی که در حق کشورم خدمت کردم ودر این خاک برسر شرکت سرمایه گذاشتم با هیچ نوع مدل تورم جامعه همخوانی داشته باشه وصعود کرده باشه چطور یک عدد هندوانه میتونه خودشو با تورم وقف بده وکیلویی 50 هزار تومان برسه ولی این گ…هنوز زیر 300 تومن مونده چرا این شرکت وام ارزی به نرخ روز محاسبه میشه ولی دارایی های قبلش به نرخ سال 87 قیمت میخوره وروی تابلو بعد از اینهمه سال میشه 4 همت یه جای کار میلنگه یه گروهی دوست دارن نیروگاهها به چشم نیان وفقط وفقط برق تولید کنن وبریزن توی گلوی رانتخوران باید بطور قانونی جلوی این مظلومیت وتبعیض گرفته بشه وافراد فاسد به سزای اعمالشون برسن دوستان حداقل ارزش ونیرو روی تابلو 70 همته نه 4 همت قدر مالتون بدونید ومفت نفروشید
-
پیمان جلیل زاده
واتوس اقا بازهم خواهش میکنم یکی ازبزرگواران قیمت سرخطی فردا برا واتوس رااعلام کنند خواهش میکنم یک عمردعاگوی خودتون وخانواده محترمتون میشم