وایران اگه استارت زد بالای 1700متوقف میشه
-
سصفها موندم تو مجمع سالانه چطور می خواهید جواب سهام داران رو بدید. دو هفته منفی، یعنی حقوقی های خوب و سهام دار می ترسند وارد بشوند در سهم .بابا حمایتی ، یعنی چی ،نمی فهمم فازتون چیه؟
-
مصطفی اجلالی
دارایکم منابع دلاری وبملت ازادشه و افشا بزنه وصول مطالبات ارزیش انجام بشه منتظریم دارایکم👌
-
Khatereh Roshan
فزر فزر 100درصد جامانده
-
اخبار شرکتها و مجامع
#ابادا | رشد 55 درصدی فروش خرداد؛ اغاز پرقدرت سال مالی جدید تولید نیروی برق ابادان با انتشار گزارش عملکرد خردادماه، از رشد قابل توجه درامدهای عملیاتی خود خبر داد و سه ماهه نخست سال مالی را با عملکردی مثبت پشت سر گذاشت. بر اساس گزارش منتشرشده، ابادا در خردادماه موفق به ثبت 1,516 میلیارد ریال درامد فروش شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 55 درصد رشد داشته است. همچنین مجموع درامد سه ماهه شرکت به 3,027 میلیارد ریال رسید که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل 37 درصد افزایش را نشان می دهد. با کسر فروش خرداد، مجموع درامد دو ماه نخست سال 1,511 میلیارد ریال بوده و میانگین فروش فروردین و اردیبهشت حدود 755 میلیارد ریال براورد می شود. بنابراین فروش خرداد بیش از دو برابر میانگین دو ماه ابتدایی سال بوده و از جهش قابل توجه درامد شرکت در پایان فصل حکایت دارد. در مجموع، رشد 37 درصدی درامد سه ماهه و ثبت فروش خرداد در سطحی به مراتب بالاتر از میانگین ماه های قبل، نشان دهنده شروعی قدرتمند برای ابادا در سال مالی جدید است. @akhbar_majame
-
stock & options
فروش خاص #غاذر در خرداد •️ شرکت کشت و صنعت پیاذر طی عملکرد 1 ماهه منتهی به 1405/03/31 مبلغ معادل 858,000 میلیون ریال، از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 315 درصد رشد داشته است. •️ غاذر طی عملکرد 3 ماهه سال مالی منتهی به 1405/12/29 مبلغ 1,590,160 میلیون ریال درامد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل 185 درصد رشد داشته است. P/e ~ 8.8
-
فملی کل بازار تااازه امروز منفی شده بعد شما توقع دارین یکی دو روز دیگه فملی مثبت شه؟! به نظرم تا وقتی که کل بازار ( اکثر نمادها ) اصلاح معقولی نکنن فملی همچنان منفیه نظر شخصی
-
شاهو
ساروم یکی ازارزنده ترین سهمهای سیمانی!!!
-
سید مصطفی حسینی
عیار من خودم به شخصه امروز حدود 13 میلیارد تومان تک سهم صندوق عیار شدم و خریدم ببینم امید به خدا فردا حوالی 1 میلیارد تومان سود میده چون خداییش خیلی خیلی پایین اومده است
-
ساواس
#بهپاک درخواست افزایش نرخ دادن به زودی میگیرن
-
یزدان ابراهیمی
#ثامان // نکته اموزشی: هر چقدر ریزش بیشتر بشه، مسیر برگشت جبران ضرر بصورت تصاعدی افزایش پیدا می کنه،،، در این مثال برای جبران 77% ضرر نیاز به 270% رشد سهم می باشد. برای همینه که میگن حد ضرر را در نظر داشته باشید. در خصوص #ثشرق هم همینطوره.