جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| saeida275
۱۹:۰۶:۳۲ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

ثشاهد حواستون رو با نرخ بهره پرت نکنند. سهام 6 ساله که ریزشی و نوسانی بوده در حالی که همه چیز، از ملک و خودرو و طلا تا کالاهای اساسی، 20-40 برابر شده اند. مگر با نرخ بهره ی 25 درصدی بانک و 35 درصدی درامد ثابت، سهام رشد کردن که حالا بخوان با نرخ بهره ی 35 درصدی بانک، ریزشی بشن؟! گول این حرفارو نخورید و تماشا کنید ببنید چطور فردا کف بازار رو اب و جارو میزنن. ثشاهد هم از حوالی 835 یک برگشت سریع خواهد داشت.

تعامل (Eng) 1.0