اخبار بورس | خروج 7,200 میلیارد تومان امروز بورس تهران شاهد یکی از سنگین ترین و تاریک ترین روزهای معاملاتی خود بود؛ خروج 7,200 میلیارد تومان نقدینگی در یک روز و سقوط 100 هزار واحدی شاخص کل که منجر به قرمز شدن بیش از 74 درصد نمادهای بازار شد. این حجم از فرار سرمایه نشان می دهد که پول های بزرگ در حال تخلیه سریع بازارهای مولد و پناه گرفتن در دارایی های امن تر هستند. کاتالیزور اصلی این وحشت دسته جمعی، ترکیب خطرناک دو عامل بود: بالا گرفتن مجدد تنش های ژیوپلیتیک در تنگه هرمز و زمزمه های قوی در نهادهای مالی مبنی بر افزایش نرخ سود بانکی. در این میان، جابه جایی بیش از 64 میلیارد برگه سهم نشان دهنده تغییر مالکیت گسترده و خروج سهام داران حقوقی و حقیقی بزرگ است. اگر این روند فرار نقدینگی متوقف نشود، خریداران قدرت خود را کاملاً از دست می دهند. به نظر شما ایا بورس وارد یک دوره فرسایش و رکود طولانی مدت شده است؟ #بورس #شاخص_کل #خروج_پول #سهام #اقتصاد_ایران #سقوط #تومان #ریال
-
نسیم بورس
صنایع شوینده در انتظار تصویب نرخ های جدید •️به دنبال اعمال مجدد نرخ های جهانی برای عرضه مواد اولیه صنعت مواد شوینده، تولیدکنندگان منتظر اعلام نرخ های جدیده از سوی کارگوه تنظیم بازار هستند تا بتوانند برای تداوم تولید در ماههای اینده برنامه ریزی کنند./ ایرنا 🆔@nasim_burse
-
ماهان بهرام خان
#تپکو بازم میگم بخرید مفته 40 50 این قیمتا مفته نترسید…
-
شرانل کسی نمیدونه امسال شرانل مجمع رفته یانه ؟ واگه نرفته مجمعش کی هست ؟
-
فرید صادق پور
کهربا صندوق کهربا هم قیمت پایانی 16.500 رو بشکنه و بالاش تثبیت بده میتونید وارد بشین
-
همیشه در سود
دیر بجنبید رفتید تو ضرر 30 درصدی بعدش هم ماهها باید صبر کنی تا از ضرر دربیاییی فروش فوری همه سهام ها بغیر از سکرد چند ثانیه زودتر از سفارش گیری باتوجه به حجم معاملات و حجم سفارش گیری سقوط شاخص کل حتمی است
-
ورنا خبر در راه تا قبل از مجمع وساپا بیاد باز خوبه 👍
-
Ali
دزاگرس سلام دوستان روند سهام با تبلیغ بعضی افراد یا منفی بافی بعضی ها پیش نمی ره اصلا حقوقی و بازیگر خودش درگیر پیشگویی این افراد نگاه نمی کنه پس بهتر است دانش تان بالا برده با تحلیل صورت مالی شرکت و اینده نگری مدیران شرکت نسبت به خرید یا فروش سهام انجام دهید. امیدوارم همه سود ببرند . لطفا هرکسی تحلیل منطقی دارد ارایه دهد
-
اهرم rsi شپنا رسیده به 93 که از سال 99 بی سابقه هست ! چه جوری rsi تایید برگشت داده !
-
وبملت حالم خیلی خرابه… با کلی صبر پارسال 400 تومان شد 1 میلیارد بعد از کلی ضرر از 5 سال قبل… هفته قبل ضهرم خریدم پولم رسیده به دویست دارم سکته میکنم حالم خیلی خرابه… دستمزد یه سالم 400 نمیشه .. در ده روز 800 تومن ضرر کردم
-
بتا سهم
#سدور خطی پیش می رود در فروردین 965 میلیاردریال فروش داشت و اردیبهشت 1101 میلیارد ریال و خرداد 1088 میلیارد ریال بود و 3 ماهه 3155 میلیارد ریال شد بهتر از مدت مشابه قبل است