🔵🔵#گنج 23 امین #خرید_حقیقی در قیمت 145,499 ( 5.35% ) ساعت: 17:01 45نفر هر کد میانگین 242 میلیون تومان مجموعا 10,899میلیون تومان قدرت خریدار: 1.0 م.سی روز: 0.5 | سرانه حقیقی: 126 م.سی روز: 15 قیمت پایانی 143,454 ( 3.87% ) @fundSmartMoney2 1405/04/07
-
شپنا دوستانی که میگن فردا شپنا اصلاح داره و صف فروش میشه و منفی 3 بسته میشه؛ همه باهم میبینم مثبت بالا بسته شدنش رو
-
فزر امیدوارم فملی هم خودش را جمع کنه بالای 2000بره مجمع
-
Hamed
#خرینگ •️ شرکت رینگ سازی مشهد طی عملکرد 1 ماهه منتهی به 1405/03/31 مبلغ معادل 5,349,847 میلیون ریال، از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 59 درصد رشد داشته است.
-
نبیل نجم الدین
خبهمن چند سال خودمونو گول زدیم که درست میشه
-
فزر بعید میدونم تا مجمع بیشتر 15000را ببینه
-
بازیگران سهام
#نارنج_اهرم در گذشته روز دوشنبه(فردا هم دوشنبه است) صندوق های اهرمی نوسان داده اند و برخی (نارنج،موج،اهرم)مجدد صف فروش شده اند اما سه شنبه مثبت خوبی را به همراه داشته اند
-
اهرم دوستانی که دم از ریزش میزنن یه سوال فنی لطفا جواب بدیید. اگر بازار ریزشی هست،چرا امروز طهرم برج5 از مثبت 12 منفی شد.
-
Hamed
#خرینگ در ترکیب تولیدات شرکت طی سه ماهه گذشته، رام زیر موتور پژو 405 بیشترین سهم را به خود اختصاص داده و 165 میلیارد تومان درامد برای شرکت ایجاد کرده است. همچنین در بخش فروش ماهانه، انواع رینگ سنگین بیشترین سهم از درامد خردادماه را به خود اختصاص داده و 124 میلیارد تومان فروش را برای این شرکت به ثبت رسانده است. در مجموع، گزارش عملکرد رینگ سازی مشهد نشان می دهد که این شرکت در ابتدای سال مالی جاری توانسته روند باثباتی در فروش محصولات خود حفظ کند و با ثبت بیش از 1.2 هزار میلیارد تومان درامد در سه ماهه نخست سال، عملکردی نسبتا مناسب در صنعت قطعه سازی خودرو به نمایش بگذارد.
-
محمد
#شاخص_بورس فردا ار اس ای شاخص کل به محدوده 70 میرسه و با توجه به همزمان شدنش با شاخص 5 میلیون، احتمال واکنش مثبت برگشت وجود داره. اگر فردا برنگشت، تا حدود 4800 احتمال اصلاح وجود داره. پیشنهادم خرید از منفی های سهام ارزنده هست. تو چندتا توییت قبلی اشاره کردم که برای غیرحرفه ای ها صندوق های سهامی رو پیشنهاد میکنم. صندوق های خوبی وجود داره که دوستان میتونند بررسی کنند. من خودم اطلس سود خوبی ازش گرفتم، تو سقف فروختم و امروز مجدد خریدم. پیشنهاد سهم به کسی ندارم، صرفا پیشنهاده؛ دوستان میتونند صندوقهای دیگه مثل اگاس و… رو انتخاب کنند که اونها هم خوبه. پرسود باشید عزیزان
-
Amin
ثشاهد اهل فن فردا بازار متمایل به سبزه؟