کی بی سی (#کی بی سی) گزارش #فعالیت_ماهانه (#خرداد_1405) دوره 1 ماهه منتهی به 1405/03/31 سال مالی منتهی به: 1405/09/30 @NoavaranAmin ✅ درامد شناسایی شده طی دوره یک ماه 1405/03/31، 187 درصد بالاتر از متوسط درامد شناسایی شده طی 5 ماه گذشته بوده است. ✅ متوسط درامد ماهیانه شناسایی شده طی 6 ماهه منتهی به 1405/03/31 بالغ بر 1,393,794 میلیون ریال بوده، درحالی که متوسط درامد ماهیانه شناسایی شده طی 12 ماهه سال گذشته بالغ 0 میلیون ریال بوده ایست. ⏹ درامد شناسایی شده طی دوره 1 ماهه 1405/03/31 بالغ بر 3,046,533 میلیون ریال می باشد. ⏹ جمع درامد شناسایی شده 6 ماهه منتهی به 1405/03/31 بالغ بر 8,362,759 میلیون ریال میباشد. تحلیل بیشتر در: @NoavaranCodal
-
لیدر تریدر (بورس)
#بالاس ❌سهم همچنان در حال اصلاح است. طبق تحلیل اعلام کردیم سهم به مقاومت های اصلی خود رسیده و با افزایش فشار فروش همراه خواهد شد. بعد از این تحلیل سهم در روزهای مثبت و منفی بازار نتوانست عملکرد مناسبی داشته باشد و حدود 27 درصد ریزش داشته است. توجه داشته باشید در برخی کانالهای VIP این سهم را با عنوان سهم پروژه ای به اعضایشان معرفی کرده اند و تیم لیدر تریدر از ورود به چنین سهم پر ریسکی پرهیز کرد. 💯با تیم لیدر تریدر کم ریسک و حرفه ای معامله کنید لینک تحلیل سهم #بالاس https://t.me/bourse_leadertrader/9148
-
فوتسالی
وسالت هدفتون صفر کردن هست؟
-
Mohammad Amin Maani
خودرو چند ساله دارم میبینم که دوستان میگن از فردا باید سرخطی بزنید و فلان. تو این مدت هم نشد سهم برای چند روز خوب صف خرید بشه و سریع عرضه شد صفش. فقط برای پایین اومدن خوب صف میشه
-
فوتسالی
وسالت واقعا که،متاسفم برای…
-
بتا سهم
#کیمیاتک یک خرداد خوب داشت و 12447 میلیارد ریال فروش داشت در فروردین با فروش 5930 میلیاردریالی اغازکرده است اردیبهشت با افزایش نرخ ها 11735 میلیارد ریال بود و 3ماهه 30114 میلیارد ریال فروش زد 3 برابر قبل
-
Chiko
وبملت سیگنال خرید چند تا کانال شده
-
ProBankiInvest |اقتصاد و سرمایه
💡 یه نکته جالب درباره بازدهی کم ریسک تو بازار سرمایه برای افرادی که با توجه به سطح ریسکشون می خوان بخشی از پرتفو خودشون رو به کرادفاندینگ ها اختصاص بدن؛ 💰الان بازده سالانه بهترین صندوق های درامد ثابت بازار، بسته به نوع صندوق و شرایط مدیریت شون، حدود 40 درصد سالانه س. 📈ولی توی بازار تامین مالی جمعی طرح هایی پیدا می شن که سود پیش بینی شده سالانه شون بیش تر از 50درصده. ⚠️البته ما تو پست های پارسالمون بارها گفتیم؛ فقط بالا بودن بازدهی، دلیل خوبی برای سرمایه گذاری نیست؛ 🔍مواردی مثل ضمانت، مجری طرح، مدت سرمایه گذاری، جزییات قرارداد، بازار طرح و… خیلی مهمن و قبل از هر تصمیمی باید دقیق بررسی بشن. 📌 توی پست بعدی، یکی از طرح هایی که امروز دیدم و به نظرم ارزش بررسی داره رو معرفی می کنم… ProBankiInvest http://t.me/probankiinvest
-
بهرام دارابی
سصوفی 490 میلیون سود مجمع من بوده…رو تاریخ واریز سود حساب کردم..چک دادم بیرون.. طرف هم میگه اختلال بانک ها رفع شده چرا پاس نمیکنی.. به زور یه هفته وقت گرفتم تا پاس کنم
-
فوتسالی
حافرین بعضی سهم های ضررده با پی بر ای بالا ببینید با حمایت حقوقی به چه قیمتی رسیدن اما حافرین با این سود سازی وضعش اینه که نمیتونه از یک مقاومت ساده عبورکنه
-
امیر حریرچی
#شاخص_بورس ورود 3 هزار میلیارد تومان پول حقیقی به درامدثابت و خروج بیش از 6 هزار میلیارد تومان پول حقیقی از سهام #بپویا بالاترین سرانه خرید حقیقی در سهام با 516 میلیون تومان #سیلام بالاترین سرانه فروش حقیقی در سهام با 935 میلیون تومان