اهرم سلام اهرم 30 درصد بدون تعارف اصلاح داره اگر بیشتر اصلاح بده 3100 بستگی به شرایط داره شاخص کل پله اول رو 4400 اصلاح میکنه اگر بیشتر اصلاح بده 3800 اونی هم که میاد میگه روند صعودیی بدونید دیگه کاری نمیشه کرد که صف فروش خارج بشه قرار بود شاخص نجومی صعود کنه چی شد؟! قرار بود یک کله بره تا20000 تا بعد 60000 تا؟! وقتی بدون اصلاح شارپ میره بالا بدون وقفه شارپ میاد پایین هر چیزی روالی داره. دوستان که قرار بود هر روز صف خرید باشه تا اخر سال چی شد پسس؟
-
Mohamm@d
کدما ی دو&سه سالی هم میخواد توی 5،6،7تومن بازی کنه باز… بیچاره سهامدار…
-
بتا سهم
#حپترو فروردین با عدد 383 میلیاردریالی اغاز کرده بود و اردیبهشت بهتر شد و 701 میلیاردریال بود و خرداد 787 میلیارد ریال فروش داشت 3ماهه 1872 میلیارد ریال شد . کل سال قبل 7545 میلیارد ریال بود
-
️️مثبت سبز
✔️#کالا : شرکت بورس کالای ایران در خردادماه امسال یک ماه فوق العاده داشته: 🔹فروشش نسبت به خرداد سال قبل، نزدیک به 3 برابر (292%) رشد کرده. 🔹سه ماهه اول سال هم درامدی نزدیک به 2 برابر (199% رشد) نسبت به مدت مشابه سال قبل کسب کرده. ✅@Mosbat_sabz [🍀]
-
مسعود
#قچار در خردادماه
-
نبض مجامع | اخبار مجامع
🔴 سود نقدی مجامع امروز 7 تیر 1405 ✅ #قرن : 1100 ریال ✅ #شبصیر : 1620 ریال ✅ #دکپسول : 16600 ریال ✅ #خشرق : 40 ریال ✅ #سیسکو : 288 ریال ✅ #شگویا : 1100 ریال ✅ #وکبهمن : 60 ریال ✅ #بنو : 350 ریال ✅ #دلر : 940 ریال عضو کانال اخبار مجامع شوید 👇 🆔️ @nabzemajame
-
موج #موج صندوق اهرمی موج در چند روز گذشته قریب به 18 میلیون حق تقدم سهم تاصیکو رو به پرتفوی خود اضافه کرده است
-
مسعود
#قچار در گزارش چرا نرخ فروش شکر را در مردادماه بسیار کمتر از اردیبهشت ماه زده مگر نرخ فروش مصوب نیست.
-
حسین
خگستر قصد بی احترامی نباشه . این سهم محاله زیر 301 تومن برود . 306 خوبه ولی 291 یعنی شکست اردر بلاک فلیپ . اگر منظور استاد بزرگوار اس ام تی هست که همین الان تو تله خرسی هستیم . در لفافه عرض کردم اجحاف نشه در حق کسانی که اعتباری کار میکنن.
-
جین گابین
وبملت درود مهر. بازار امروز دیگه سیگنال فروش را داد. رفته تو فاز اصلاح من خودم به شخصه تو فاز تدافعی ام.(این فاز مربوط به خودم هست.فقط در این حد بگم خروج به هیچ وجه) صبوری کنید پرسود باشید یاحق
-
بهروز حضرتی
خعمرا جناب hp روی چه قیمتی خرید بزنیم خوبه