جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
مهدی امتیازی | meehddi
۱۷:۳۳:۳۸ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

اهرم دوشنبه هفته گذشته سیگنال خرید اهرم صف فروش اینجا دادم گفتم نوسانی بخرید انتظار داشتم هم شاخص هم اهرم تا 5500 بره تابلو روزبعدش خوب نبود صف خرید خالی کردم جمعه هم گفتم گول هیجانات اول وقت و اول هفته نخورید

تعامل (Eng) 2.0
لیست اخبار