#کدما در فروردین 455 میلیارد ریال فروش داشت و اردیبهشت 323 میلیارد ریال بود و و خرداد 244 میلیارد ریال فروش زد و به عدد 1224 میلیارد ریال رسیده است .2 برابر قبل
-
بورس وان
🟢صف خرید های احتمالی فردا: #ثنظام #شفا #وثنو 🔴صف فروش های احتمالی فردا: #گپارس #بایکا #واحیا 📉 جهت از مثبت به منفی: #کسرام #خمحور #سیدکو 📈 تغییر جهت از منفی به مثبت: #سپینود #بجهرم #کلید ➖➖➖➖➖ 🌐 @bourseiranii365
-
محسن
سصفها دوستان تاریخ مجمعش کیه
-
پذیره نویسیها
اغاز پذیره نویسی صندوق سرمایه گذاری طلای «نفیس مهرگان» با نماد «مهرگلد» از 9 تیر ماه شرکت سبدگردان مهرگان صندوق سرمایه گذاری در طلا «نفیس مهرگان» را با نماد "مهرگلد" و با هدف ایجاد بستری امن، شفاف و ساده برای سرمایه گذاری در طلا بدون نیاز به خرید و نگهداری فیزیکی طلا پذیره نویسی می کند. راه اندازی صندوق «مهرگلد» در راستای توسعه ابزارهای سرمایه گذاری و پاسخ به تقاضای سرمایه گذاران، بویژه جامعه هدف، با بهره مندی از مزایای جامعه سهامداران و مزیت های رقابتی ویژه تاسیس می گردد. انتظار می رود با اغاز پذیره نویسی این صندوق، بخش قابل توجهی از جامعه مخاطب سازمانی این شرکت، بتوانند از طریق بازار سرمایه و تحت نظارت سازمان بورس، در دارایی های مبتنی بر طلا سرمایه گذاری کنند. علاقه مندان می توانند از روز سه شنبه 9 تیرماه 1405 به مدت سه روز کاری از طریق سامانه های معاملاتی کارگزاری ها نسبت به پذیره نویسی واحدهای صندوق سرمایه گذاری طلای «نفیس مهرگان» با نماد «مهرگلد» اقدام کنند. امکان خرید از طریق پلتفرم انلاین تمامی کارگزاری ها با جستجو نماد "مهرگلد پ ن: اینم برا دوستانی که مشتاق خرید صندوق طلا هستن… ⚜@pazerahnavesi
-
اهرم یه نکته که الان چک کردم ،ردپای قابل توجه اسمارت مانی ها از شاخص سازها برای دو روز متوالی بود…پس فلاشرهامون رو روشن کنیم.
-
بتا سهم
#وسکاب در خرداد 443 میلیارد ریال سود فروش سرمایه گذاری ها داشت تا خرداد 2,370,105 میلیون ریال سود مجمع داشته است .
-
Hamidreza Salimiyan
کچاد رو چه قیمتی میانگین بزنیم اینکه مثل بنر هی میاد پایین
-
کاآ بآلا
خکرمان 1-یک درصد سایپا مال خود کرد. 800 میلیارد در قیمت 562 سایپا خرید زده. خوشم میاد خیلی سوسکی خریده. من به یاد ندارم این همه تغییر و تحول بزرگ در خکرمان را. کلا این اقایون پر پرش یک پرتفوی 60 میلیاردی داشتند ، اصلا اهداف این تغییرات بزرگ برای شخص من غیر قابل تحلیل هست. سامان فیروزی و شادکام فقط کم مونده کفتر در بیارند.! همیشه به یاد نامه سامان فیروزی به پزشکیان م. بیش از 9% ذکر شده، اما در پرتفوی سایپا فقط 6 درصد دیده میشه، به گمانم الباقی دست خکرمان هست، یا به نوعی دست زیر مجموعه های خکرمان.
-
بورس مبین
در #بازار_امروز (7 تیر 𝟙𝟜𝟘𝟜) چه گذشت؟ 🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰 خالص ارزش معاملات سهام، حق تقدم ها و صندوق های سهامی برابر با 32,509 میلیارد تومان. خروج پول حقیقی برابر با 7,162 میلیارد تومان. میانگین سرانه خرید هر کد حقیقی 53.5 میلیون تومان و میانگین سرانه فروش هر کد حقیقی 79.0 میلیون تومان. بیشترین ورود پول حقیقی را در #ومهان و #حکشتی ، و بیشترین خروج پول حقیقی را در #وبملت ، #فملی ، #فارس ، #شبندر و #شستا شاهد بودیم. در پایان بازار امروز (بورس و فرابورس) 223 نماد در مثبت و 674 نماد در منفی بسته شدند. همچنین 141 نماد در صف خرید و 507 نماد در صف فروش به کارشان پایان دادند. ◽️▫️◽️▫️◽️▫️◽️ 🌐 @Boursemobin
-
گلدیرا برید گذشته رو ببینید گفته بودم این سهم خطر ناک گیر نکنید
-
فائزه76
#کاذر باید الان قیمتش 3000تومان باشه