جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
فرزام روحانی | farzam_rohani
۱۷:۱۶:۵۱ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

غالبر در یک ماه اخیر کلی شرایط مهیا شد که از این سهم رویایی خارج بشید فقط یک دلیل می تونه مانع خروج شده باشه اونم اینکه دنبال سود تپل باشی شماها اگه از این 10 درصد و 20 درصد واهمه دارید، چرا وارد سهم می شید؟ پول تون رو ببرید درامد ثابت بی دغدغه ماهانه 30 درصد بهتون میده اما اگه اومدی توی بازار، بدون که اینجا کسی به کسی دل نمی سوزونه. من خودم شخصا اول به فکر جیب خودمم بعد بقیه از تحلیل های روزانه استفاده کنید و در نهایت امر دکمه ی خرید و فروش زیر انگشت شماست

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار