جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| molaiem
۱۷:۰۹:۵۱ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

فملی گولتون نزنن با این نظرات سهم رشد کرده و باید اصلاح بده معلوم نیست چه کسانی میخوان شما ضرر کنید یه هفتس دارن میگن نفروش نگه دار بخر فلان کن سهم خوبیه مسه تقاضا زیاده عرضه کمه اقا قبول سهم خوبه از طلا بهتره ولی ملت میخوان رو قیمت پایین تر بخرن و میتونن چرا اشتباه گمراه میکنید مردمو

تعامل (Eng) 2.0
لیست اخبار