شستا خدا کمک کن دارم سکته میکنم تمام سرمایمو رو ضستا4046 پودر شد خدااااا کمک
-
جواد جوادی
#کمنگنز گزارش بسیار بسیار عالی منتهی به 1405/3/31 هر ماه تولید وفروش بالاتر به نظر میاید کف سود 1405 حداقل 300 تومان باشد https://www.codal.ir/Reports/Decision.aspx?LetterSerial=r9phOl1qZf2UmDsB8M5cAw%3d%3d&rt=0&let=58&ct=0&ft=-1
-
خگستر بهترین راه برا ما که چند ساله تو ضرر هستیم. بی خیال پولمون تو این سهم بشیم
-
ف ف
فزر امروز 30 هزار سهم ورود کردم. بهترین سهم سیمانی سصوفی
-
محمد عرفانی
ثاخت هدف اول پس از شکست مقاومتی که چند ساله باهاش درگیر بود، محدوده 100تومن ان شالله
-
Morteza
#وگردش دوستان بنظرتون فردا سهم صف خرید محکم میمونه؟
-
یه بنده خدا....
#وبانک
-
پتروش
📝 گزارش روزانه اپشن ✅ حجم معاملات اختیار نسبت به روز معاملاتی قبل 17% افزایش یافته است. ✅ همچنین ارزش معاملات اختیار با کاهش 12% همراه بوده است. ✅ ارزش معاملات: 1'065 میلیارد تومان ✅ حجم معاملات: 87'549 هزار قرارداد ✅برترین های امروز بازار اختیار خودرو با 37'151 هزار قرارداد، بیشترین حجم معاملات اهرم با 578 میلیارد تومان، بیشترین ارزش معاملات ✅بیشترین حجم و ارزش معاملات قرارداد: 🛑ضخود4059 با 11'498 هزار قرارداد بیشترین حجم معاملات 🛑ضهرم5035 با 154 میلیارد تومان بیشترین ارزش معاملات 🔴 نسبت حجم پوت به کال: 27% 📆 تاریخ: 1405/04/07 #اپشن 👌اپشن تریدر🙏 @petroshan
-
روایتنامه
🔻 هفتمین عرضه اولیه فرابورس در سال 1405 انجام شد؛ 📍 بیش از یک میلیون و 287 هزار کد معاملاتی سهامدار «رانیز» شدند 🔹 هفتمین عرضه اولیه فرابورس ایران در سال 1405 با ورود سهام یک قطعه ساز به بازار دوم فرابورس در هفتمین روز تابستان رقم خورد. 🔹 بازار دوم فرابورس امروز هفتم تیرماه 1405 میزبان عرضه اولیه سهام شرکت کارخانجات رینگ اسپرت نور نی ریز به روش ترکیبی در نماد «رانیز» بود. 🔹 این شرکت که در صنعت خودرو و ساخت قطعات فعال است، 8 درصد از سهام خود معادل 560 میلیون سهم را به روش ترکیبی در بازار دوم فرابورس برای نخستین بار عرضه کرد. 🔹 در جریان این عرضه اولیه، تعداد 210 میلیون سهم معادل 3 درصد از کل سهام «رانیز» در مرحله اول به سرمایه گذاران واجد شرایط به روش حراج عرضه شد. 🔸 ادامه این مطلب را در لینک زیر بخوانید: 👇 https://revayatnameh.ir/fullcontent/Persian/30127 https://t.me/revayatnameh https://ble.ir/revayatnameh ▫️روایت نامه؛ راوی اقتصاد ایران
-
حمید
#خساپا عرض سلام ادب احترام خساپا فردا از ناحیه 53 برگشت میزنه برای تارگت اول 60 تومن. نگران نباشید سهمی که جا مانده از کل بازار هست ترس نداره. ایام بکام تارگت اخر سال خساپا 190 تومن میباشد ایام بکام.
-
شگویا سود خوب و گزارشش عالی بود قدر سهم تون بدونید سهامدار میمانم 👍