جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| m41
۱۷:۱۲:۳۸ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

شگویا سود مجمع شهریور ماه واریز میشه که تا اون موقع با این تورم قطعا یه بخش زیادی از ارزشش از دست میره و باز هم ضرر میشه برای سهامدار. پرداخت سریعتر سود هم باعث اعتماد بیشتر سهامداران میشه و هم از ضرر سهامدار جلوگیری میکنه.

لیست اخبار