#کفپارس شرکت طی عملکرد 1 ماهه منتهی به 1405/03/31 مبلغ معادل 1,247,271 میلیون ریال، از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 241 درصد رشد داشته است.
-
اهرم یه نکته که الان چک کردم ،ردپای قابل توجه اسمارت مانی ها از شاخص سازها برای دو روز متوالی بود…پس فلاشرهامون رو روشن کنیم.
-
بتا سهم
#وسکاب در خرداد 443 میلیارد ریال سود فروش سرمایه گذاری ها داشت تا خرداد 2,370,105 میلیون ریال سود مجمع داشته است .
-
Hamidreza Salimiyan
کچاد رو چه قیمتی میانگین بزنیم اینکه مثل بنر هی میاد پایین
-
کاآ بآلا
خکرمان 1-یک درصد سایپا مال خود کرد. 800 میلیارد در قیمت 562 سایپا خرید زده. خوشم میاد خیلی سوسکی خریده. من به یاد ندارم این همه تغییر و تحول بزرگ در خکرمان را. کلا این اقایون پر پرش یک پرتفوی 60 میلیاردی داشتند ، اصلا اهداف این تغییرات بزرگ برای شخص من غیر قابل تحلیل هست. سامان فیروزی و شادکام فقط کم مونده کفتر در بیارند.! همیشه به یاد نامه سامان فیروزی به پزشکیان م. بیش از 9% ذکر شده، اما در پرتفوی سایپا فقط 6 درصد دیده میشه، به گمانم الباقی دست خکرمان هست، یا به نوعی دست زیر مجموعه های خکرمان.
-
بورس مبین
در #بازار_امروز (7 تیر 𝟙𝟜𝟘𝟜) چه گذشت؟ 🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰 خالص ارزش معاملات سهام، حق تقدم ها و صندوق های سهامی برابر با 32,509 میلیارد تومان. خروج پول حقیقی برابر با 7,162 میلیارد تومان. میانگین سرانه خرید هر کد حقیقی 53.5 میلیون تومان و میانگین سرانه فروش هر کد حقیقی 79.0 میلیون تومان. بیشترین ورود پول حقیقی را در #ومهان و #حکشتی ، و بیشترین خروج پول حقیقی را در #وبملت ، #فملی ، #فارس ، #شبندر و #شستا شاهد بودیم. در پایان بازار امروز (بورس و فرابورس) 223 نماد در مثبت و 674 نماد در منفی بسته شدند. همچنین 141 نماد در صف خرید و 507 نماد در صف فروش به کارشان پایان دادند. ◽️▫️◽️▫️◽️▫️◽️ 🌐 @Boursemobin
-
گلدیرا برید گذشته رو ببینید گفته بودم این سهم خطر ناک گیر نکنید
-
فائزه76
#کاذر باید الان قیمتش 3000تومان باشه
-
بازیگران سهام
#فارس امیدوارم تشخیصم اشتباه نباشه و کادر ابی رخ بده🤲
-
علی ملکی
سینرژی صندوق طلا این هفته به خاطر ورود پولشون عالین و سینرژی فکر میکنم این هفته 6000 رو ببینه
-
Mhr
#دی حقوقی بشدت دیوانه ای دارد .هیچ چیز معلوم نیست .یه مشکل دیگه هم ناظر هست و نکات منفی موجود : درامد غیر عملیاتی/واگذاری اقساطی/خریدار داخلی/احتمال صوری شدن معامله بعد از دو ماه با معامله معکوس/بهانه وضعیت قرمز بازار که بهانه ای خنده داره! موارد مثبت و محرک رشد: قیمت سرکوب شده و با قله فاصله زیاد داره /الزام به بازیابی اعتماد حقیقی / خروج از زیان سالانه و p/e/ افزایش سرمایه اگه بخواد عملیاتی بشه و به حقیقی هم توجه بشه باید جذابیت قیمتی وجود داشته باشه /دماوند اگه در وبوعلی تکرار بشه حقوقی واقعا باید پاسخگو باشه. بنظر من اگه حقوقی تحرک نداد به سهم یعنی این بانک فقط رو برگه بانکه و ظاهراً متحول شده ولی در عمل هیچه و اعتماد بهش واقعا دیگه نابجاست نه میخرم نه میفروشمش فعلا .نظاره گریم .توپ تو زمین حقوقیه. دوستان هم با درایت و سنجش شرایط تصمیم مختص خودشان را خواهند گرفت .به امید سود برای هممون