#نبابک | سوداوری تحت فشار؛ افت 14 درصدی سود خالص با وجود افزایش سرمایه نساجی بابکان صورت های مالی حسابرسی شده سال مالی منتهی به اسفند 1404 را منتشر کرد؛ گزارشی که نشان می دهد با وجود افزایش سرمایه، سود خالص شرکت نسبت به سال قبل کاهش یافته است. بر اساس گزارش منتشرشده، نبابک در سال مالی 1404 ضمن ثبت افزایش سرمایه 67 درصدی، موفق به تحقق 310 ریال سود به ازای هر سهم شده است. همچنین شرکت با سرمایه ثبت شده 1,500 میلیارد ریالی، در پایان سال مالی موفق به شناسایی 464 میلیارد ریال سود خالص شده که نسبت به سال گذشته 14 درصد کاهش را نشان می دهد. با توجه به افزایش سرمایه 67 درصدی شرکت، معیار اصلی ارزیابی عملکرد، روند سود خالص است و نه سود هر سهم. از این منظر، کاهش 14 درصدی سود خالص بیانگر افت سوداوری عملیاتی نسبت به سال گذشته است. در مجموع، هرچند نبابک سال مالی را با سود خالص به پایان رسانده، اما افت سود خالص در کنار افزایش سرمایه نشان می دهد شرکت در سال 1404 با کاهش سوداوری نسبت به سال قبل مواجه بوده است. @akhbar_majame
-
یه بنده خدا....
#وبانک
-
پتروش
📝 گزارش روزانه اپشن ✅ حجم معاملات اختیار نسبت به روز معاملاتی قبل 17% افزایش یافته است. ✅ همچنین ارزش معاملات اختیار با کاهش 12% همراه بوده است. ✅ ارزش معاملات: 1'065 میلیارد تومان ✅ حجم معاملات: 87'549 هزار قرارداد ✅برترین های امروز بازار اختیار خودرو با 37'151 هزار قرارداد، بیشترین حجم معاملات اهرم با 578 میلیارد تومان، بیشترین ارزش معاملات ✅بیشترین حجم و ارزش معاملات قرارداد: 🛑ضخود4059 با 11'498 هزار قرارداد بیشترین حجم معاملات 🛑ضهرم5035 با 154 میلیارد تومان بیشترین ارزش معاملات 🔴 نسبت حجم پوت به کال: 27% 📆 تاریخ: 1405/04/07 #اپشن 👌اپشن تریدر🙏 @petroshan
-
روایتنامه
🔻 هفتمین عرضه اولیه فرابورس در سال 1405 انجام شد؛ 📍 بیش از یک میلیون و 287 هزار کد معاملاتی سهامدار «رانیز» شدند 🔹 هفتمین عرضه اولیه فرابورس ایران در سال 1405 با ورود سهام یک قطعه ساز به بازار دوم فرابورس در هفتمین روز تابستان رقم خورد. 🔹 بازار دوم فرابورس امروز هفتم تیرماه 1405 میزبان عرضه اولیه سهام شرکت کارخانجات رینگ اسپرت نور نی ریز به روش ترکیبی در نماد «رانیز» بود. 🔹 این شرکت که در صنعت خودرو و ساخت قطعات فعال است، 8 درصد از سهام خود معادل 560 میلیون سهم را به روش ترکیبی در بازار دوم فرابورس برای نخستین بار عرضه کرد. 🔹 در جریان این عرضه اولیه، تعداد 210 میلیون سهم معادل 3 درصد از کل سهام «رانیز» در مرحله اول به سرمایه گذاران واجد شرایط به روش حراج عرضه شد. 🔸 ادامه این مطلب را در لینک زیر بخوانید: 👇 https://revayatnameh.ir/fullcontent/Persian/30127 https://t.me/revayatnameh https://ble.ir/revayatnameh ▫️روایت نامه؛ راوی اقتصاد ایران
-
حمید
#خساپا عرض سلام ادب احترام خساپا فردا از ناحیه 53 برگشت میزنه برای تارگت اول 60 تومن. نگران نباشید سهمی که جا مانده از کل بازار هست ترس نداره. ایام بکام تارگت اخر سال خساپا 190 تومن میباشد ایام بکام.
-
شگویا سود خوب و گزارشش عالی بود قدر سهم تون بدونید سهامدار میمانم 👍
-
📉ققنوس اقتصاد📈
الان دعوا تو تنگه هرمز سر این که کشتی ها از کدوم مسیر رد بشن مسیر قرمز مورد تایید و کنترل ایرانه مسیر زرد هم تحت کنترل امریکا اگه مسیر زرد تثبیت بشه عملاْ حاکمیت و درامدزایی ایران از تنگه زیر سوال می ره، برای همین داره ناامنش می کنه @eco_ehsan
-
فرهاد عزیزپور
اهرم جالبه که هیچ ارتباطی بین غالب کامنت ها با روندهای واقعی بازار وجود نداره! در حال حاضر در بورس و غالب نمادهای بورسی ترند صعودی هست و الان موج اصلاحی 2 در حال تکمیل شدن هست که به صورت abc در چارت روزانه و موج ساده در چارت هفتگی قابل مشاهده هست! در چارت روزانه لگ c داره کامل میشه! در چارت طلا و دلار ترند فعلی نزولی هست و الان موج اصلاحی داره تکمیل میشه که جهت این امواح دقیقاْ خلاف جهت همان امواج در نمادهای بورسی هست! اتفاقا الان در چارت روزانه دلار لگ c موج اصلاحی abc به صورت افزایشی در حال کامل شدن هست. موج جنبشی بعدی دلار (روند نزولی فعلی) حداقل تا 140 ه ت دلار را پایین خواهد کشید! (البته اگر در ادامه 5 موجی نزنه!) قیمت طلا در ایران هم بیشتر تابع قیمت دلار هست تا انس جهانی بنابراین قیمت طلا هم از تغییرات قیمت دلار تبعیت خواهد کرد.
-
دلگشا
#خبهمن #بهمن موتور در فروردین با فروش 26318 میلیارد ریالی مواجه بود و اردیبهشت این عدد 82267 میلیارد ریال فروش بود و خرداد 52280 میلیارد ریال 3ماهه 160870 میلیارد ریال فروش زد و 45% بهتر از قبل بود
-
بتا سهم
#فسازان خرداد 20 هزار تن تولید و 10 هزار تن فروش داشت و صادرات را با نرخ 611,842,900 و داخل 582,837,822 ریال بود . در این ماه 6272 میلیارد ریال فروش زد در اردیبهشت بازهم خوب عمل کرد و 13368 میلیارد یال فروش زد. نرخ صادرات 623,536,182 ریال است . در فروردین خوب عمل کرد و با صادرات نزدیک به 20 هزار تن با نرخ 555,893,627 ریالی 13157 میلیارد ریال فروش داشت . 3ماهه 32798دمیلیارد ریال فروش داشته است 2 برابر مشابه قبل
-
مهدی پیروزفر
وبملت حققی که 6میلیارد خرید کرد،راحت میتونست باقیمانده صف فروش رو برداره مثل حقوقی شستا،حالا چرا اینکاررونکرد ،الله اعلم.همه میدونیم بسختی از یک ریال سود میگذرن،اگه قرار به ادامه اصلاح هست چرافردا نخرید و نوسان خوبی نگرفت؟!!