جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| jafarkhani0098
۱۶:۱۳:۴۱ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

خودرو هیچ امیدی به بورس ایران نیست .هر کی این 5 سال طلافیزیکی یا عیار خرید خیلی خوب سود کرد .یا پولش ماشین خرید یا خونه خرید براشون خیر شد .اما هر کی سهام خرید چی شد

لیست اخبار