جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
sajad.slm00 | sajad.slm00
۱۶:۱۰:۱۸ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

فزر شرکت عملکردش عالیه عمدا تو شرایط انس و دلار پایین افت فروش انجام میده تا ارزان فروشی نکنه در عوض سه ماهه اخر سال بیشترین فروش رو انجام میده تا هم سود نقدی بده هم با دلار بالا بفروشه پس اگر در خرداد و بهار گزارش افت فروش دیدید گزارش بدی نیست

لیست اخبار