#وساپا ایشونم خبر موثق داشت . سیا میا و نقطه زیر خط هم چندساله میگن چندروز دیگه قراره صف خرید میلیاردی ببنده اما. . 😂
-
سیاوش داوری
شگستر معمای بزرگ سهم الان اینه که چرا با ذرت گران 52600 تومنی و الکل ارزان 117000 تومنی داره بیشتر از همیشه تولید میکنه؟! ذرتی که این ماه خریده بالغ بر 13 میلیون کیلوگرمه! یعنی تولید با ظرفیت 80 درصد و تولید بالای 5 میلیون لیتر اتانول و 5 میلیون کیلوگرم کنجاله!
-
بورس۲۴ | Bourse24
خبر خوش «شبصیر» برای سهامداران؛ 160 تومان سود به حساب ها می اید به گزارش کدال نگر بورس 24، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت تولیدات پتروشیمی قاید بصیر در تاریخ 7 تیر 1405 با حضور 68.81 درصد از سهامداران تشکیل شد. https://www.bourse24.ir/news/359005/
-
خودرو حداقل 20 روز کاری صف خرید خساپا و خودرو . نوش جانتان .بعد مجمع با سود بیش از 5 ریال
-
مصطفی
#کاما دوستان عزیز لطفا هر کی هر چی گفت به راحتی قبول نکنید. این بند 4 اظهار نظر حسابرس
-
Mr jahan
سغرب امروز تو صف فروش خرید کوچولو زدم
-
سید احسان براتی
خگستر زیر 300 پله دوم خریداریم
-
رضا صادقی
خب امروز نامه افزایش سرمایه وخاور روی کدال رفت نوس جون افرادی که خردیدند++++
-
شپنا دوستانی که میگن فردا شپنا اصلاح داره و صف فروش میشه و منفی 3 بسته میشه؛ همه باهم میبینم مثبت بالا بسته شدنش رو
-
فزر امیدوارم فملی هم خودش را جمع کنه بالای 2000بره مجمع
-
Hamed
#خرینگ •️ شرکت رینگ سازی مشهد طی عملکرد 1 ماهه منتهی به 1405/03/31 مبلغ معادل 5,349,847 میلیون ریال، از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 59 درصد رشد داشته است.