🔹پایان بورس یکشنبه 7 تیر 1405 🔸معاملات امروز بازار سهام در حالی به پایان رسید که 74 درصد از نمادها در محدوده منفی معامله شدند؛ اماری که به وضوح نشان می دهد بازار در اختیار فروشندگان بوده است. فضای کلی معاملات متاثر از اخبار نگران کننده درباره تبادل اتش در تنگه هرمز و همچنین گمانه زنی ها درباره تعطیلی احتمالی بازار در هفته اینده، به شدت هیجانی و منفی دنبال شد. شاخص کل بورس با کاهش 100 هزار و 762 واحدی، افتی معادل 1/95 درصد را ثبت کرد و در سطح پنج میلیون و 75 هزار و 593 واحد ایستاد. این کاهش قابل توجه، یکی از سنگین ترین افت های اخیر بازار محسوب می شود و نشان دهنده فشار فروش گسترده در نمادهای شاخص ساز است. @simasanaatnews سایت | اینستاگرام | ایکس | اپارات | بله https://simasanaatpars.ir/ https://www.instagram.com/simasanaat?igsh=MWVidWNneXNqOGU2Yg%3D%3D&utm_source=qr https://x.com/simasanaat?s=21&t=B4OIpP3QvkMARa6dsE0mBQ https://www.aparat.com/simasanaat http://ble.ir/simasanaat
-
شکست ناپذیر
#خودرو با سهامدار خرد چبکار میکنن!!!!! تو این چند سال قیمت خودرو اینهمه رفته بالا!!!!!! ولی برای سهامدار خرد همش ضرر و زیان و قیمت سهام هم ناچیز شده و سرمایمون بی ارزش شده!!!!!!
-
ایروانی ارشد کسب وکار
موج به وقت موج یازده درصد سبد موج هلدینگ طلای ایران تاصیکو است تاصیکو که با فزر مقاسیه بکنی تاصیکو نسبت به فزر درلیگ دیگه است. ..نزدیک ده درصد موج ونوین است که سودهای اهرمی میسازد…با خریدهای که صندوق موج در وخارزم انجام میدهد احتمالا بالای هشت درصد سبد موج وخارزم شده باشد. افرادی که اعتباری دارند دقت کند
-
gholami
شپنا قیمتش دوبرابر شترانه ولی ببین حقوقی چ حمایتی کرده
-
Mitra
#اروند شرکت پتروشیمی اروند در دوره 12 ماهه منتهی به 1404/12/29 به ازای هر سهم 5,154 ریال سود شناسایی کرده است، که نسبت به مدت مشابه سال قبل 10 درصد کاهش داشته است. با توجه به تعطیلی شرکت در زمان جنگ قابل پیش بینی بود جالب هست اجازه میدهند سهم 40%+ باز بشه !!!!!!!!
-
حافظ
تاصیکو تفتان فعلا اندازه فزر که نمیتونه سود بسازه تولید فزر امسال 820 کیلو خواهد بود با براورد سود 20 همتی (حاشیه سود فزر 90 درصده) تفتان به مرور با روی غلطک افتادن تولید و افزایش تولید میتونه روزهای خوبی در سودسازی داشته باشه
-
شپلی 1000 تومن براش مثل اب خوردنه.فردا اول وقت فرصت داد بازم میخرم.
-
مفاخر این سهم شده بهشت نوسانگیرها. یکم پایین تر می خرن. بعد میارن بالاتر صف خرید رو سنگین می کنن و میفروشن. دوباره پایین تر که رفت جمع می کنن و بالاتر خالی می کنن. حالا حالاها رنج می زنه.
-
فزر تابان فردا ، دو هفته دیگه عرضه اولیه میشه ، ومهان مالک 5 درصدیه ، صف امروزش رو ببینید ، عرضه اولیه تخت سلیمان با مالکیت 99 درصدی فزر ، خیلی دیدنی خواهد شد… و چه زود دیر میشود.
-
محمد قهرمانی
مشکل کارگزاری سینا چیست/؟ خسارت عدم خرید عرضه اولیه را از چه محلی خواهد داد
-
شهر بورس | آخرین اخبار بورس
🔹 سهم 43 درصدی خردادماه از درامد 1.6 همتی «خموتور» 🔹 انتشار کارنامه فعالیت ماهانه منتهی به 31 خرداد 1405 شرکت موتورسازان تراکتورسازی ایران (خموتور) نشان می دهد این مجموعه در این دوره یک ماهه در مجموع 716 میلیارد تومان درامد خالص از محل فروش داخلی و صادراتی کسب کرده است. 🔹 مقایسه این رقم با درامد 465 میلیارد تومانی خرداد سال 1404، رشد 54 درصدی را در فروش ماهانه این شرکت نشان می دهد که گویای بهبود حجم تقاضا و عرضه فراورده ها است. 🔹 در این ماه، سرفصل فروش داخلی کارخانه بر پایه تراز 724 میلیارد تومان استوار شده است. 🔹 نماد خموتور در این دوره سه ماهه در مجموع یک هزار و 649 میلیارد تومان درامد خالص به دست اورده است. این رقم در مقایسه با درامد تجمیعی یک هزار و 511 میلیارد تومانی بهار سال گذشته، رشد 9 درصدی را نشان می دهد. 🔗 ادامه خبر #خموتور @shahrebours https://shahrebours.com/s/262148