🔻ریزش 2 درصدی بورس شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با ریزش 101 هزار واحدی به 5 میلیون و 76 هزار واحد رسید. https://t.me/parsfarsnewschannel #پارس_فارس #pfn
-
م م
عیار امروز سهم فروخته باشی نمیشه صندوق طلا بخریم؟
-
NoavaranAmin
فولاد افزا سپاهان(#فافزا) صورت های مالی تلفیقی سال مالی منتهی به 1404/12/29 (حسابرسی شده) @NoavaranAmin ✅ افزایش 51 درصدی درامدهای عملیاتی 12 ماهه 1404 در مقایسه با دوره مشابه (از مبلغ 4,267,488 میلیون ریال به مبلغ 6,441,216 میلیون ریال رسیده است) ⭕️کاهش 21 درصدی سود خالص 12 ماهه 1404 و تحقق سود 1377 ریالی به ازا هر سهم تحلیل بیشتر در: @NoavaranCodal
-
صندوق طلا مثبت 4
-
مهدی جروق
چنوپا دیگه این قیمت هر چه بره پایینتر قدرت خریدتون ببرید بالاتر. الان ناو و قیمت واقعی سهم 20000 ریال هست
-
رویال بورس
🔰 برترین های امروز ؛ #حکشتی #وگردش #بپویا #فزر #غشهداب #دسبحان #حتاید #جم #دزهراوی #دجابر #فتوسا #ونفت 🗓1405/04/07 @Royalbourse_ir
-
غالبر دوستان کسی میدونه مشکل کجاس؟؟ اینا چرا هیچی تولید نکرن پس؟؟؟ این چه گزارشیه اخع
-
صندوق عیار و طلا مناسب برای کوتاه مدت انتخاب با خودتون
-
Ma
خگستر این سهم هم شش ساله سهامدار بدبخ کرده
-
بتا سهم
#خمهر در خرداد خوبی بود 12606 میلیارد ریال فروش داشت. اردیبهشت 9450 میلیارد ریال ،در فروردین 3155 میلیارد ریال بوده است . 3ماه 29561 میلیارد ریال فروش زده است 20 درصد بهتر از مدت مشابه قبل است
-
حسین بخششی
#خودرو مطالب ذیل کپی شده است " ‼️صرفا جهت اطلاع؛ رشد قیمت محصولات ایران خودرو 10 برابر رشد قیمت سهام ان بوده است 1⃣در 17 بهمن سال 1403 زمانی که کروز مالکیت ایران خودرو را بدست گرفت قیمت کارخانه ای پژو 207 دستی TU3 بود 590 میلیون تومن 2⃣امروز بعد از 17 ماه مدیریت حمید کشاورز توچایی قیمت کارخانه ای همین خودرو 207 دستی TU3 با افزایش 255% شده 1.5 میلیارد تومن! 🔺قیمت هر سهم خودرو در 17 بهمن سال 1403 بوده تعدیل شده بعد از افزایش سرمایه 43 تومن بود 🔻قیمت هر سهم خودرو امروز 7 تیرماه رسیده به 55 تومن و صف فروش سنگین! 🔵نتیجه :سهام ایران خودرو از زمان مدیریت کروز در 17 ماه گذشته تا امروز فقط 28% بازدهی داشته، این درحالی است که قیمت شاخص محصولات این شرکت در گروه پژو تا امروز 255% رشد کرده است‼️ 🔹طبق افزایش قیمت و تورم کشور قیمت هر سهم خودرو امروز می بایست 224 تومان و صف خرید میبود اما 55 تومان است و در صف فروش میلیاردی!!! از همین جا 227% رشد کند تازه به قیمت تورم محصولات محصولات خودش می رسه ❌بهیچ عنوان این تحلیل نشان دهنده ارزنده بودن سهم ایران خودرو نیست، چراکه ما فقط بخشی از انچه دیده می شود را روی کاغذ حساب کردیم، جنگ و افت تولید و مشکلات دیگر صنعت خودرو باید بررسی شوند / ولی هرچه هست قیمت این روزهای خودرو و خساپا یک شوخی مضحک درداور است از دزدی و بی لیاقتی های مدیران کشور…