جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
شهر ۱۸۶۲ | ghoghnous_1985
۱۴:۴۰:۳۸ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

غالبر خوب شد با 10% سرمایه وارد سهم شدم اگر نه نابود بودم، لااقل الان از سهمهای دیگه سود میگیرم و بعدا میانگین میزنم

لیست اخبار