جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
جواد حسینی | lord_constantine
۱۴:۳۹:۰۵ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

وسپه با سلام من اصولا تارگت نمیدم . چون تارگت دادن برای افراد تازه کار هست. برای دوستانی که دنبال خرید وسپه هستن اینو میگم من خودشم تا 380 تومن نقدینگی براش گذاشتم کنار با سود نقدی خودش. به طور خلاصه تا محدوده 380 الی 400 تا این محدوده تمامی منفی ها رو میخرم. اصلا واسم مهم نیست از چه قیمتی برمیگرده یا برنمیگرده. اینو گفتم تا پشت دست من کسی خرید نکنه. من صبرم در بازارهای مالی زیاده. تو سود خوبی هم هستم. بیشتر نمادهایی که در سبد دارم عیر دو الی 3 تا بقیه بالای 10 ساله دارم. پس براساس استراتژی خودتون خرید بزنین.

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار