جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| maral.radmanesh.1370
۱۴:۲۷:۳۲ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

اهرم من 90 درصد در سود بودم، شنبه میخواستم همه را بفروشم شب قبلش هم اعلام کردم می فروشم ، ولی وقتی صلح شنبه شاخص کامل بررسی کردم دیدم واقعا باید برگرده از همین جا ها برای همین شنبه فقط نصف صندوق نارنج و جهش فروختم و باقی نگهداری کردم واقعا اگر همچین خبری نمیومد امروز برمیگشت

لیست اخبار