جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| jf1370
۱۴:۳۱:۵۰ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

شپنا سلام دوستان من امروز این سهم رو خریدم کاری ندارم فردا مثبت یا منفی میشه از صبح دارم میخونم ی عده میگن بفروشید بفروشید اگه فروختید بکشید کنار چه کار با بقیه دارید چرا بقیه رو دلسرد میکنید ی مورد دیگه هم اینه که هر کسی از راه رسید نظرشو نگه بزارید اونایی که بلدن سهم رو تحلیل کنن با تحلیل اشتباهتون بقیه رو ناامید نکنید موفق باشید

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار